برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دو سال در پی این قهرمانی بودیم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
دو سال در پی این قهرمانی بودیم

ايسنا/ سرمربي تيم بسکتبال شهرداري گرگان گفت: دو سال است که در پي کسب اين قهرماني و تقديم آن به هواداران هستيم.
مهران شاهين‌طبع سرمربي تيم بسکتبال شهرداري گرگان پس از قهرماني شاگردانش در رقابت‌هاي اين فصل ليگ برتر، توضيح داد: بازي پاياني فينال يک‌ مسابقه فوق‌العاه خوب‌ از نظر فني و جذاب براي تماشاگران بود. حساسيت مسابقه باعث شده بود تيم‌ها در زماني از بازي اشتباهاتي داشته باشند اما اين ديدار براي پايان ليگ‌ خوب بود. چنين مسابقاتي مي‌تواند به ‌پيشرفت تيم ملي ايران نيز کمک‌ کند. 
او درباره ارزيابي خود از مسابقات اين فصل ليگ‌ نيز گفت: به هرحال بخاطر کرونا مسابقات به صورت متمرکز در تهران برگزار شد و تيم‌هاي شهرستاني مانند گرگان، ذوب‌آهن، نفت آبادان و حتي بندرعباس هواداران خود را در اختيار نداشتند. با اين حال تيم‌ها با اين‌مسئله کنار آمدند وخوشبختانه فصل به پايان رسيد.
سرمربي شهرداري گرگان افزود: با اين‌ وجود ما هواداران خود را در سالني که هميشه پنج تا شش هزار نفر تماشاگر داشت نداشتيم و براي تيم‌هاي شهرستاني اين‌ موضوع سخت است. به هرحال خوشحالم که به قهرماني رسيديم و اين مهم را به هواداران خود که به صورت مجازي حمايت کردند و مسئولان خود که حامي بودند، تبريک‌ مي‌گويم. اميدوارم شرايط بسکتبال گرگان نيز بهتر شود.
او با تشکر از حمايت‌هاي هواداران‌ گرگان گفت: واقعا شرمنده همه هواداران خونگرم خود هستيم، ما سال گذشته هم صدرنشين بوديم اما ‌مسابقات نيمه‌ تمام ماند و امسال يک دل بوديم که قهرماني را به هواداران خود تقديم ‌کنيم. ما دو سال بود که در پي اين قهرماني بوديم.
شاهين‌طبع درباره نکات مثبت ليگ امسال نيز گفت: حضور تيم‌ها با جوانان با استعداد مثل تيم ‌کاله، تيم‌هايي بدون بازيکن خارجي مثل نفت و سرمايه گذاري تيم‌هاي بالاي جدول از نکات مثبت اين فصل بود. اين‌ مهم‌ نشان‌ مي‌دهد که بسکتبال هواداران زيادي دارد.



ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد