برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کنایه پژمان نوری به فدراسیون فوتبال و اشکان خورشیدی

منبع
فارس
بروزرسانی
کنایه پژمان نوری به فدراسیون فوتبال و اشکان خورشیدی

فارس/ مديرعامل ملوان بندرانزلي به صدور دستور موقت براي سرمربي تيم بزرگسالان اين باشگاه واکنش نشان داد.
پژمان نوري در خصوص اتفاقات مسابقه با خيبر خرم آباد گفت: در دو سالي که مسؤوليت اداره ملوان را بر عهده دارم، هميشه سعي کرده ام که به دور از جنجال و ورود به حواشي، با فدراسيون و مسؤولان برگزاري مسابقات تعامل سازنده داشته باشم اما واقعيت اين است که همه هواداران ملوان مي دانند ما با اشتباهات سريالي داوري در فصلي که به گواه کارشناسان 11 پنالتي براي تيممان گرفته نشد، به ليگ يک سقوط کرديم. از جمله مهمترينِ اين پنالتي ها هم پنالتي مسابقه سرنوشت ساز هفته آخر در مشهد برابر سياه جامگان به قضاوت آقاي اشکان خورشيدي بود که از ياد هيچيک از انزلي‌چي ها نرفته است.
وي افزود: از زماني که متوجه شديم به عنوان داور مسابقه با خيبر معرفي شده اند، پيگير بوديم که با توجه به ذهنيت منفي که نسبت به وي در انزلي وجود دارد، داور ديگري اين مسابقه را سوت بزند اما به ما اطمينان داده شد با عدالت قضاوت خواهند کرد و نگراني از اين بابت نداشته باشيم.
مديرعامل ملوان تاکيد کرد: متاسفانه اينگونه نشد و صحنه پنالتي آشکاري که با هر دليل يا بهانه اي از طرف ايشان اعلام نشد، در کنار شائبه اي که به واسطه ابلاغ حکم محروميت عجيب يکي از بازيکنان تاثيرگذارمان تنها دو روز پيش از بازي به وجود آورد، سبب شد اين ذهنيت شکل بگيرد که افرادي تمايل داشته اند ملوان نتواند از اين مسابقه با دست پر خارج شود و اين ذهنيت از زبان سرمربي تيم در کنفرانس مطبوعاتي بعد از بازي علني شد.
وي خاطرنشان کرد: ديروز که دستور موقت براي تعليق آقاي زارع به ما ابلاغ شد، سريعاً اقدام به تشکيل جلسه اي با حضور خود ايشان کرديم و تا قبل از پايان وقت اداري دفاعيه خود را براي کميته محترم انضباطي ارسال کرديم. اميدوارم در صدور و انشاي حکم به دلايل و شرايطي که منجر به صدور واکنش از طرف ايشان شده، با دقت توجه شود چون در کوران مسابقات قرار داريم و قطعاً عدم حضور سرمربي روي نيمکت تاثير منفي بر تيممان خواهد گذاشت.
نوري تصريح کرد: قبلاً بارها گفته ام ملوان باشگاه قديمي، ريشه دار و خوشنامي است که چيزي فراتر از حق خود را در اين فوتبال طلب نکرده و نمي کند. آن هم در شرايطي که در اين وضعيت اقتصادي با حمايت بخش خصوصي به سختي روي پاهاي خود ايستاده است.

مديرعامل باشگاه ملوان ادامه داد: از فدراسيون و مراجع انضباطي آن درخواست دارم همانطور که به سرعت به موارد اين چنيني ورود کرده و دستور صادر مي کنند، نسبت به موارد شائبه برانگيزي که پيش از اين نيز از طرف اهالي نامدار اين فوتبال بيان شده اما چاره اي براي آنها انديشيده نشده هم ورود کرده و بر اجراي عدالت در تک تک مسابقات فوتبال ريزبينانه تر نظارت کنند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد