برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب‌آهن

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب‌آهن

خبر ورزشي/ در بازي هفته بيست و دوم ليگ برتر استقلال امشب ميزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.
در بازي هفته بيست و دوم ليگ برتر تيم استقلال تهران از ساعت ٢٢:١٥ امشب ميزبان تيم ذوب آهن اصفهان خواهد بود. ذوب آهن نياز مبرمي به سه امتياز اين مسابقه براي بهبود بخشيدن به جايگاهش در جدول رده بندي دارد.
ذوب آهن طي ۲۰ بازي از فصل جاري طي ۸ شکست، ۹ تساوي و سه پيروزي به ۱۸ امتياز دست يافته است که به لطف تساوي روز گذشته ماشين سازي و سايپا فعلا با دو بازي کمتر در رده چهاردهم و يک امتياز کمتر از نساجي مازندران قرار دارد.
ميزباني از ذوب آهن اولين بازي ليگ برتري استقلال پس از شرکت در مسابقات دور گروهي ليگ قهرمانان آسيا خواهد بود. تيم استقلال که در شهر جده با تيم‌هاي الدحيل قطر، الشرطه عراق و الاهلي عربستان همگروه بود با کسب ۱۱ امتياز طي ۶ بازي فشرده از گروهش به عنوان صدرنشين صعود کرده و راهي دور يک هشتم نهايي شد.
آنطور که صالح مصطفوي در نسبت خبري پيش از اين بازي اشاره کرد، تيم استقلال به واسطه چهار بازي که در نيمه شب برگزار مي‌شد ريکاوري مناسبي پس از هر بازي نداشته و به همين دليل انباشته شدن فشار بازي‌ها موجب خسته بيش از حد معمولي بازيکنان اين تيم شده است.
خستگي بازيکنان استقلال موجب شد تا براي بازي امروز وريا غفوري، فرشيد اسماعيلي و متين کريم زاده به دليل آسيب ديدگي حضور نداشته باشند اما خبر خوش براي اين تيم بازگشت محمد نادري است که دو بازي آخر دور گروهي ليگ قهرمانان را بر اثر مصدوميت از دست داده بود.

درون دروازه براي بازي امروز به احتمال زياد همچنان رشيد مظاهري حضور داشته باشد؛ او برخلاف ديدار رفت و برگشت مقابل الدحيل در بازي برابر الاهلي و الشرطه عملکرد موفقي داشت و دو کلين شيت به نام خودش ثبت کرد.
در خط دفاعي به احتمال زياد احمد موسوي جانشين وريا غفوري مي‌شود و با وجود بازگشت نادري اما از هروويه ميليچ استفاده شود. سياوش يزداني و عارف غلامي زوج موفقي در خط دفاعي نشان دادند و در دو بازي آخر دور گروهي کنار هم در کلين شيت مظاهري سهيم بودند.
در خط مياني به نظر مي‌رسد با محروميت داريوش شجاعيان و مصدوميت اسماعيلي از مهدي مهدي پور و مسعود ريگي کنار هم استفاده شود و بابک مرادي، آرش رضاوند و مهدي قايدي نقش هافبک‌ها هجومي را بازي کنند تا پشت‌سر اميرارسلان مطهري به عنوان تنها مهاجم در اين مسابقه حضور داشته باشند. دياباته يکي از مصدومان استقلال در بازي‌هاي آسيايي بود که با فاصله کم بازي دربي به نظر مي‌رسد او امروز استراحت کند يا حداقل در ترکيب اصلي به ميدان نرود.
ترکيب احتمالي استقلال مقابل ذوب آهن به شرح زير است:
محمد رشيد مظاهري، احمد موسوي، سياوش يزداني، عارف غلامي، هروويه ميليچ، مهدي مهدي پور، مسعود ريگي، آرش رضاوند، بابک مرادي، مهدي قايدي و اميرارسلان مطهري


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره