برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سومین سالگرد قهرمانی «ملکه‌های قهرمان» در جام ملت‌ها

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سومین سالگرد قهرمانی «ملکه‌های قهرمان» در جام ملت‌ها

ورزش 3/ صفحه فارسي‌زبان کنفدراسيون فوتبال آسيا با انتشار ويدئويي از قهرماني تيم ملي فوتسال زنان ايران در جام ملت‌هاي آسيا 2018 ياد کرد.
از آخرين دوره برگزاري جام ملت‌هاي آسيا فوتسال زنان که با دومين قهرماني متوالي تيم ملي فوتسال زنان ايران همراه بود، سه سال مي‌گذرد؛ به اين مناسبت صفحه AFC فارسي ويدئويي از قهرماني ملي‌پوشان ايراني در اين تورنمنت را امروز بارگذاري کرده و در وصف درخشش دختران ملي‌پوش از عبارت «ملکه‌هاي قهرمان» استفاده کرده است.
تيم ملي فوتسال زنان ايران در جام ملت‌هاي آسيا 2018 که به ميزباني کشور تايلند برگزار شد، توانست با هدايت شهرزاد مظفر که اين روزها سکان هدايت تيم ملي فوتسال زنان کويت را برعهده دارد، به دومين قهرماني متوالي خود دست پيدا کند و سال آينده نيز قرار است جام ملت‌هاي آسيا فوتسال زنان پس از دو وقفه به دليل کرونا برگزار شود.
جايي که دختران ايراني به عنوان مدافع عنوان قهرماني به دنبال هت‌تريک در کسب قهرماني آسيا هستند؛ هر چند که بيش از يکسال از تعطيلي اردوهاي ملي فوتسال مي‌گذرد و فدراسيون فوتبال در تکاپو براي احياي مجدد تيم ملي فوتسال زنان است تا با از سرگيري اردوهاي آماده‌سازي، تلاش‌ها براي هت‌تريک قهرماني در آسيا از سر گرفته شود.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره