نماد آخرین خبر

رونمایی از مقاصد احتمالی عابدزاده

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
رونمایی از مقاصد احتمالی عابدزاده

آخرين خبر/ آيا دروازه‌بان ايراني ماريتيمو سوژه يکي از انتقالهاي بزرگ نقل و انتقالات تابستاني فوتبال اروپا خواهد بود؟
به گزارش فوتبالي، امير عابدزاده با 10 کلين‌شيت در رقابتهاي اين فصل ليگ برتر پرتغال، چهارمين دروازه‌بان برتر اين تورنمنت از حيث کلين‌شيت محسوب مي‌شود و سايت معتبر WhoScored نام او را در تيم منتخب اين فصل ليگ پرتغال قرار داده است.
عابدزاده که قراردادش با ماريتيمو، حدود 40 روز ديگر به پايان مي‌رسد، حالا و طبق اخبار غيررسمي مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفته است.
روزنامه گل تيتر شماره يک امروزش را به اين مساله اختصاص داده و مدعي شده عابدزاده نه تنها از بنفيکا پيشنهاد رسمي دارد و اسپورتينگ ليسبون – قهرمان اين فصل ليگ پرتغال – با مدير برنامه‌هاي او صحبت کرده، بلکه باشگاه تورينوي ايتاليا هم به دروازه‌بان ماريتيمو آفر رسمي داده و اين احتمال وجود دارد که فصل آينده او را در سري A ببينيم.
اين خبر در شرايطي منتشر شده که در فضاي مجازي از تيم ديگري به عنوان مقصد احتمالي عابدزاده نام برده شده و گفته مي‌شود تيم براگاي پرتغال که با حضور در رده چهارم به کارش در اين فصل پايان داد، مشتري گلر ايراني ماريتيمو است و حالا بايد منتظر ماند و ديد عابدزاده در پايان قراردادش با ماريتيمو چه تصميمي براي آينده‌اش خواهد گرفت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد