logo

شک نکنید پرسپولیس قهرمان می‌شود!

منبع
فارس
بروزرسانی
شک نکنید پرسپولیس قهرمان می‌شود!

فارس/ پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: يحيي گل محمدي مقابل ذوب آهن هم با تعويض‌هاي فوق العاده توانست بازي را از حريف بگيرد.
مرتضي کرماني‌مقدم درباره برتري 2 بر يک تيم فوتبال پرسپوليس مقابل ذوب‌آهن اصفهان در ديدار معوقه هفته بيست و يکم ليگ برتر اظهار داشت: واقعاً از اين بازي پرسپوليس لذت بردم. اين تيم از ابتداي مسابقه براي برد به زمين آمده بود. هرچند مساوي به درد ذوب آهن نمي‌خورد اما اين تيم هم با احتياط بازي مي‌کرد. پرسپوليس پس از گلي که در نيمه اول خورد در نيمه دوم فوتبالي شناور، عالي و روبه جلو بازي کرد و مستحق اين برد بود.
وي درباره تعويض‌هاي طلايي يحيي گل‌محمدي و گلزني شهريار مغانلو و مهدي عبدي که به عنوان نفرات ذخيره به زمين آمدند، توضيح داد: تعويض‌هاي گل‌محمدي بيشتر مواقع جواب داده و مقابل ذوب آهن هم تعويض‌هاي فو‌ق‌العاده‌اي انجام داد. با ورود به موقع نفرات تعويضي توانست بازي را از حريف بگيرد. در هر دو نيمه پرسپوليس با عملکرد خوب خود دفاع ذوب‌آهن را باز کرد و به حدي از کناره‌ها توپ روي دروازه حريف فرستاد که در نهايت از اين طريق به دو گل رسيد.
پيشکسوت پرسپوليس تصريح کرد: ذوب‌آهن پس از رساندن گل اول بازي قصد داشت از اين گل محافظت کند اما پرسپوليس در نيمه دوم اجازه نداد اين تيم تا وسط زمين هم بيايد. يکي از بهترين بازي‌هاي فصلش را انجام داد و حتي در ديدار مقابل ذوب‌آهن عملکردي بهتر از تمام مسابقات اين تيم در ليگ قهرمانان ديديم. به يحيي گل‌محمدي، کادر فني و بازيکنان هم که مستحق اين برد بودند تبريک مي‌گويم.
کرماني‌مقدم درباره پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس‌هاي پرسپوليس قبل از مسابقه گفت: ديگر مسابقات پرسپوليس با تيم‌هاي اصفهاني را در اين شهر برگزار نکرده و آن را در جاي ديگري برگزار کنند. مگر امکان دارد در اين شهر پرسپوليس اين همه مشکل داشته باشد؟ در بازي با سپاهان آن شرايط پيش آمد. ديروز هم قبل از بازي با ذوب‌آهن چنين مسائلي را ديديم.
وي افزود: البته من فکر مي‌کنم سپاهاني‌ها و ذوب‌آهني‌ها با هم هستند. همانگونه که ذوب‌آهن در اين مسابقه دنبال پيروزي بود، سپاهان هم نمي‌خواست سه امتياز مسابقه به پرسپوليس برسد. دست‌هاي پشت پرده‌اي که هميشه وجود دارد در اصفهان هم بود. بايد مسئولان اين شهر فکري کنند و اگر مي‌خواهند  تيم‌شان قهرمان شود مثل سال‌هاي گذشته که در زمين  و با استحقاق خودشان به قهرماني رسيدند امسال هم به همين شکل جلو بروند.

پيشکسوت پرسپوليس اضافه کرد: اگر هواداران اصفهاني هم کاري انجام مي‌دهند بايد خود سپاهاني‌ها جلوي اين مسائل را بگيرند و اجازه ندهند چنين اتفاقاتي بيفتد. اين کارهاي غير ورزشي به هيچ وجه درست نيست.
کرماني‌مقدم درباره اشتباه بد حامد لک در نيمه اول که سبب به ثمر رسيدن گل ذوب‌آهن شد، خاطرنشان کرد: نمي‌توان لک را روي گل ذوب‌آهن مقصر دانست زيرا کاميابي‌نيا به شکلي به وي پاس داد که تحت فشار قرار گرفت. حامد هم دفع توپ خوبي نداشت. به هر حال در فوتبال اين مسائل پيش مي‌آيد. لک در اين فصل هم در آسيا و هم در رقابت‌هاي داخلي خيلي خوب و حرفه‌اي کار کرده است. 
وي درباره اينکه لک با وجود عملکرد خوبش در اين فصل 6 کارت زرد دريافت کرده است، گفت: اين تعداد کارت زرد براي يک دروازه‌بان زياد است اما شايد در برخي‌ بازي‌ها به دليل تحت فشار بودن عصبي شده است. لک به حدي باتجربه است که اگر به وي تذکر بدهند ديگر چنين اتفاقاتي نمي‌افتد.
هافبک اسبق پرسپوليس درباره شانس اين تيم براي رسيدن به پنجمين قهرماني متوالي عنوان کرد: با فوتبالي که در بازي‌هاي اخير پرسپوليس به ويژه ديدار با ذوب آهن ديدم، شک نکنيد امسال هم اين تيم قهرمان مي شود. حتي در روزهايي که 3-2 بازيکن خود را در اختيار ندارد، نفرات جايگزين عالي هستند و با زحمت خود خيلي خوب کار مي کنند. مثل 2 سال قبل نيست که پرسپوليس با 14 بازيکن بازي کند. امسال اين تيم نيمکتي قوي دارد و همين در اختيار داشتن نفرات خوب پرسپوليس را به مدعي اصلي قهرماني تبديل مي کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره