برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

AFC: عراق چالشی جدی‌تر برای ایران خواهد بود

منبع
تسنيم
بروزرسانی
AFC: عراق چالشی جدی‌تر برای ایران خواهد بود

تسنيم/ سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا نوشت که نسبت به حريفان قبلي تيم ملي ايران، عراق رقيب جدي‌تري براي شاگردان اسکوچيچ خواهد بود.
سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) درباره تقابل تيم‌هاي ملي ايران و عراق نوشت: همه چشم‌ها به ايران است که به دنبال رقم زدن چهارمين پيروزي متوالي خود با آغاز مجدد مسابقات خواهد بود. تيم ملي به راحتي از سد کامبوج، بحرين و هنگ‌کنگ گذشت، اما عراق چالش جدي‌تر خواهد بود و پيروزي، تنها گزينه ايران براي صدرنشيني گروه است.
ايران به دنبال سومين صعود متوالي به جام جهاني خواهد بود و دراگان اسکوچيچ نياز دارد تا روند پيروزي‌‌هاي تيمش را در شهر المحرق هم ادامه دهد. ايران با به ثمر رساندن 17 گل، مقابل دروازه تيمي زهردار ظاهر شده است. شايد عراق تنها به يک تساوي نياز داشته باشد، اما از کاتانتس بعيد است مقابل ايران که تمايل شديدي به گلزني دارد، برنامه‌اي تدافعي در نظر بگيرد.
عراق مسابقات را با برتري 4 بر يک مقابل کامبوج ادامه داد، اما مقابل هنگ‌کنگ کار دشوارتري داشت و گل به خودي فونگ هينگ سبب برتري عراق شد. کاتانتس بي‌دليل از به ثمر نرسيدن گل‌هاي زياد مقابل هنگ‌کنگ ناراحت نبود و قطعاً پيروزي تيمش مقابل ايران را در جدال قبلي دو تيم در سال 2019 را به خاطر شاگردانش مي‌آورد.
تيم‌هاي ملي ايران و عراق از ساعت 21 فردا (سه‌شنبه) در گروه C مقدماتي جام جهاني 2022 قطر و جام ملت‌هاي آسيا 2023 چين به مصاف هم خواهند رفت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره