برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیش بینی ضیافت پنالتی‌ها توسط گل محمدی

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
پیش بینی ضیافت پنالتی‌ها توسط گل محمدی

خبر ورزشي/ اگر بازي دو تيم پرسپوليس و تراکتور تبريز در وقت‌هاي قانوني و اضافي به تساوي برسد، برنده سوپر جام در ضربات پنالتي مشخص خواهد شد.
برهمين اساس يحيي گل محمدي سرمربي حالا با تجربه پرسپوليس قصد ندارد چيزي را به قضا و قدر بسپارد و پيش بيني لازم براي ضيافت احتمالي پنالتي‌ها را کرده است.
بدين روي بازيکنان اين تيم در ورزشگاه شهيد کاظمي تمرين پنالتي انجام داده اند.
از تمرينات پرسپوليس خبر مي‌رسد که ۶ بازيکن پرسپوليس براي ضربات احتمالي پنالتي در سوپرجام برگزيده شده اند. اين بازيکنان عبارتند از؛
۱- مهدي ترابي؛ پنالتي‌زن اول پرسپوليس مهم ترين و اولين پنالتي پرسپوليس را در ضيافت احتمالي پنالتي‌ها در سوپرجام خواهد زد. او تاکنون در پرسپوليس پنالتي خراب نکرده است و اولين انتخاب يحيي گل محمدي است.
۲- شهريار مغانلو؛ مهاجم بلند بالاي کنوني پرسپوليس در زمان بازي در پيکان، پنالتي‌زن اول تيمش بود و گل‌هاي زيادي هم براي خودروسواران زد. او هم يکي از پنالتي‌زنان پرسپوليس است درصورتي که بازي به ضربات پنالتي کشيده شود.

۳- عيسي آل کثير؛ کارشناسان فوتبال معتقدند ضربات اول، دوم و سوم در ضربات پنالتي مهم ترين هستند. آل کثير هم پنالتي‌زن قهاري است که مي‌تواند سومين پنالتي‌زن پرسپوليس باشد. او هم در صنعت نفت آبادان پنالتي‌زن اول بود و ضربات خود را به خوبي مي‌نواخت.
۴- ميلاد سرلک؛ هافبک ملي پوش پرسپوليس يکي از خونسردترين فوتباليست‌هاي ايران به حساب مي‌آيد. بازيکني که بازي در فينال آسيا با يک بازي معمولي در ليگ برتر يا حذفي فرقي نمي‌کند و ازآرامش زيادي برخوردار است. او هم تخصص فراواني در نواختن ضربات پنالتي دارد و به طور يقين يکي از نفرات يحيي گل محمدي براي حضور درضيافت احتمالي پنالتي‌هاست.
۵- علي شجاعي؛ يکي از خاطره انگيزترين صحنه‌هاي فصل گذشته ليگ قهرمانان آسيا را در مرحله نيمه نهايي علي شجاعي خلق کرد. شماره ۲۳ پرسپوليس در ديدار نيمه نهايي برابر النصر عربستان ضربه پنالتي زيبايي زد که با شادي گل طولاني اش ماندگار شد. او هم ثابت کرده است در شرايط سخت مي‌تواند به راحتي ضربه پنالتي خودش را تبديل به گل کند.
۶- احسان پهلوان؛ اين هافبک تکنيکي نيز همواره از اعتماد به نفس بالايي برخوردار بوده و در تمرينات اخير پرسپوليس نيز به راحتي پنالتي زده است. پهلوان يکي از پنالتي‌زنان اصلي يا ذخيره پرسپوليس پس از ضربه پنجم خواهد بود.
نکته؛ اميد عاليشاه، محمد حسين کنعاني زادگان، سيد جلال حسيني، مهدي شيري و سعيد آقايي هم نفرات ديگري هستند که بعيد است جزو ۵ پنالتي‌زن اول پرسپوليس در سوپرجام باشند!


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره