برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اعلام آمادگی رونالدو برای دوی 100 متر المپیک

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اعلام آمادگی رونالدو برای دوی 100 متر المپیک

ورزش 3/ فوق ستاره تيم ملي پرتغال يک بار ديگر سرعت بالاي خود را به رخ کشيد؛ آن در سن 36 سالگي!
ديدار تيم هاي پرتغال و آلمان در حالي با برتري 4 بر 2 ژرمن ها به پايان رسيد که گل اول را تيم پرتغال به ثمر رساند؛ اين گل در دقيقه 14 و توسط رونالدو به ثمر رسيد؛ بازيکني که در 36 سالگي آمادگي بدني خود را بار ديگر به رخ کشيد. او با زدن اين گل، طلسم گل نزدن هاي خود مقابل آلمان را بعد از 4 ديدار متوالي شکست اما نتوانست تيمش را از متحمل شدن پنجمين شکست متوالي مقابل ژرمن ها در يک تورنمنت بزرگ نجات دهد.
صحنه اي که رونالدو موفق به گلزني مقابل آلمان شد؛ خيلي زود مورد توجه رسانه ها و کاربران شبکه هاي اجتماعي قرار گرفت چرا که سرعت او در انتقال از زمين خود به محوطه جريمه حريف شگفت انگيز بود. با توجه به فشار اوليه آلمان، رونالدو براي کمک به خط دفاعي تا محوطه جريمه خودي عقب رفته بود؛ او در دقيقه 14:03 براي قطع کردن ارسال حريف به هوا برخاست و تنها 5 ثانيه بعد، شاهد حضورش در ميانه هاي زمين خودي بوديم؛ رونالدو در عرض 10 ثانيه نيز خود را از اين منطقه به دهانه دروازه حريف رساند تا پاس ديگو ژوتا را با يک بغل پاي دقيق به تور بچسباند.

کل زماني که رونالدو صرف رساندن خود از محوطه جريمه خود به محوطه جريمه حريف و به ثمر رساندن گل نياز داشت تنها 15 ثانيه بود. البته اگر از لحظه استارت رونالدو براي اضافه شدن به ضد حمله را مورد محاسبه قرار دهيم به عدد شگفت انگيزِ 9 ثانيه خواهيم رسيد؛ زماني که رونالدو براي طي کردن مسافتي در حدود 70 متر ثبت کرد آن هم در سن 36 سالگي! به اين ترتيب در آستانه برگزاري بازي هاي المپيک توکيو فوق ستاره پرتغالي ها نشان داد که مي تواند با ستاره هاي دوي صد متر دنيا در اين رويداد بزرگ هم رقابت نزديکي داشته باشد؛ چيزي که البته بارها پيش از اين نيز آن را اثبات کرده بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره