برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

قدرت‌نمایی زوج مخوف هلندی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
قدرت‌نمایی زوج مخوف هلندی

ورزش 3/ هلند با درخشش دو ستاره خود، سومين پيروزي مرحله گروهي يورو 2020 را هم به دست آورد.
تيم ملي هلند پس از کسب برد مقابل اوکراين و اتريش، امشب آخرين بازي خود در مرحله گروهي يورو 2020 را مقابل مقدونيه شمالي برگزار کرد و موفق شد اين تيم را با نتيجه 3  بر صفر شکست دهد.
شاگردان دي بوئر با کسب اين 3 امتياز با 9 امتياز کامل و به عنوان تيم اول گروه سوم راهي مرحله يک هشتم نهايي يورو 2020 شدند. در اين ديدار شاهد درخشش دو ستاره هلندي ها در فاز تهاجمي بوديم.
جيني واينالدوم، هافبک تيم ليورپول که پس از کش و قوس هاي بسيار، پاري¬سن ژرمن را به عنوان تيم آينده خود به بارسلونا ترجيح داد در اين ديدار موفق شد دو بار گلزني کند. او 3 شوت به سمت دروازه مقدونيه زد که 2 مورد آن در چارچوب بود و هر دو نيز به گل تبديل شدند. در پايان هم جايزه بهترين بازيکن ميدان به واينالدوم تعلق گرفت.


واينالدوم طي 28 بازي اخير خود براي هلند، 17 بار موفق به گلزني شده است. او کنار ممفيس ديپاي که يکي ديگر از گل هاي هلند در بازي امشب را به ثمر رساند، براي حريفان دور حذفي هلند حسابي خط و نشان کشيدند. ديپاي هم مثل واينالدوم، شب درخشاني را پشت سر گذاشت؛ او يک گل زد، يک پاس گل داد و يکي ديگر از گل هاي هلند هم روي ريباند ضربه او به ثمر رسيد. به اين ترتيب خريد جديد بارسا، روي هر سه گل تيمش در اين ديدار نقش داشت.
ديپاي تا کنون در 67 بازي ملي براي هلند به ميدان رفته و موفق به زدن 28 گل شده است؛ او همين چنين 22 پاس گل هم در اين بازي ها داشته است؛ شماره 10 هلندي ها طي 10 بازي اخير روي 13 گل تيم هلند، نقش مستقيم داشته است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره