برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خبر بد؛ بارسلونا نمی‌تواند با مسی تمدید کند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خبر بد؛ بارسلونا نمی‌تواند با مسی تمدید کند!

ورزش 3/ خاوير تباس، رئيس لاليگا تاکيد کرد بارسلونا در شرايط فعلي از نظر قانوني قادر به تمديد قرارداد با ليونل مسي نيست.
خاوير تباس، رئيس لاليگا مدعي شد بارسلونا تنها در صورت اعمال تغييرات قابل توجه در لايحه پرداخت دستمزد خود مي تواند قرارداد ليونل مسي را تمديد کند. ساختار اقتصادي قرارداد جديد همچنان نامشخص است و به احتمال زياد اوضاع نابسامان مالي در باشگاه بارسلونا منجر به خروج بسياري از بازيکنان اين تيم خواهد شد. سقف دستمزد در بارسلونا از 671 ميليون يورو در فصل 2019-20 به 382.7 ميليون يورو در فصل گذشته کاهش يافت و به نظر مي رسد سقف دستمزدها نياز به افزايش بيشتري دارد. بارسلونا در حال حاضر 1.2 ميليارد يورو بدهي ناخالص داشته و نحوه کاهش و مديريت اين بدهي سنگين مشخص نيست.


خاوير تباس گفت: "بارسلونا از سقف پرداخت دستمزد خود فراتر رفته است. من اميدوارم که آنها بتوانند مسي را حفظ کنند، اما براي انجام اين کار مجبور به کاهش پرداختي هاي ديگر مي‌شوند. بارسلونا بايد بدهي هاي خود را کاهش دهد و اگر شرايط را مديريت کنند، مشکلي جدي پيش نخواهد آمد. اما آنها پرداخت دستمزدهاي خود را به حداکثر رسانده اند. اين باشگاه موفق به درآمدزايي نشده و آنها بايد تدابير جديدي اتخاذ کنند.
از 700 ميليون يورو ضرر در بين کل تيم هاي لاليگا، نيمي از آن متعلق به بارسلونا است. باشگاه هاي بزرگ ديگر تلاش بيشتري براي جلوگيري از اين روند ضرردهي انجام داده اند. رئال مادريد تلاشي ستودني انجام داده تا اطمينان حاصل کند که شرايطي مانند بارسلونا پيدا نکند و وضع بارسا از همه بدتر است."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره