logo

طلسم‌شکنی بنزما بعد از 2805 روز

منبع
طرفداري
بروزرسانی
طلسم‌شکنی بنزما بعد از 2805 روز

طرفداري/ بعد از 2805 روز، کريم بنزما مجدداً براي تيم ملي فرانسه گلزني کرد.
کريم بنزما با بريس مقابل پرتغال در پوشکاش آرنا، تيمش را به تساوي 2-2 رساند تا به عنوان سرگروه 5 امتيازي راهي دور يک هشتم نهايي شوند.
به نقل از مارکـا، آخرين باري که بنزما براي تيم ملي فرانسه گلزني کرده بود، به 8 اکتبر 2015 برمي گردد که در جريان پيروزي 4-0 مقابل ارمنستان دو بار موفق به گلزني شد. بعد از آن بازي، بنزما تنها دو بازي ديگر براي فرانسه انجام داد و سپس وارد غيبت 6 ساله شد.
قبل از آغاز رقابت هاي يورو، او در بازي دوستانه مقابل ولز و بلغارستان هم به ميدان رفت و يک ضربه پنالتي را هم از دست داد، و بعد از ناکامي در دو بازي نخست يورو 2020 مقابل مجارستان و آلمان، بالاخره موتور گلزني او به راه افتاد.
بنزما با دو گلي که امشب به ثمر رساند، با 33 سال و 186 روز، به مسن ترين بازيکن تاريخ فرانسه تبديل شد که در اين سن در تورنمنتي مثل جام ملت هاي اروپا بيش از يک گل در يک بازي به ثمر مي رساند و از زين الدين زيدان عبور کرد. زيدان در سال 2004 و در سن 31 سال و 356 روز مقابل انگليس بريس کرده بود. حالا کريم بنزما بعد از 5 سال و 8 ماه و 15 روز مجدداً براي فرانسه گلزني کرد و در 86 بازي ملي، به 29 گل زده رسيد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره