برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آل‌ پاچینو و رابرت‌ دنیرو در نشست خبری دستیار قلعه‌نویی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آل‌ پاچینو و رابرت‌ دنیرو در نشست خبری دستیار قلعه‌نویی!

ورزش 3/ مربي تيم گل گهر از تقابل امير قلعه نويي با يحيي گل‌محمدي گفت و آن را با تقابل آل پاچينو و رابرت دنيرو مقايسه کرد.
سعيد الهويي دستيار امير قلعه نويي در نشست خبري پيش از بازي گل گهر - پرسپوليس حضور يافت و در خصوص اين بازي گفت: خيلي متاسفيم بابت اتفاقي که هفته گذشته رخ داد و به هر حال اتفاقات جذاب و خوشايندي براي فوتبال کشور نبود. بارها درباره واژه عدالت و وي اي آر صحبت کرديم و ديگر نمي‌خواهيم درباره اين موضوع صحبت کنيم. مي‌خواهيم با ديد ديگري درباره اين موضوع صحبت کنيم، در مسير که مي‌آمديم فرصتي شد از دو خواننده صاحب سبک از آندره آ بوچلي و اتچون گوش کرديم؛ دو خواننده متفاوت که تقابلشان و رقابت صدايشان باهم يک صداي زيبا آفريده بود. فکر کنم 15 سال پيش بعد از 20 سال انتظار هواداران سينما، تصوير دو بازيگر بزرگ در کنار هم قرار گرفت، بدون هيچ عامل بيروني براي اين که تصويري از آل پاچينو و رابرت دنيرو ثبت شود.
وي افزود: فردا بازي مقابل بزرگترين و موفق ترين مربي تاريخ فوتبال ايران و يکي از مربيان جوان، موفق صاحب سبک فوتبال ايران خواهد بود. آن چيزي که براي ما مهم است، فردا ويترين فوتبال ايران و تقابل بين بازيکنان خوب و کادرفني خوب خواهد بود که بدون دخالت بيروني، تبديل به يک بازي جذاب بشود. اجازه بدهيم تيمي که براي پيروزي ييشتر تلاش کرده و آماده شده و کمتر اشتباه کرده و بيشتر تمرکز کرده برنده شود و تيمي که مستحق بوده، شکست بخورد.
اتفاقاتي که هفته گذشته رخ داد و کارشناسي هايي را ديديد که نشان مي‌دهد براي قلعه نويي چنين اتفاقي رخ نداده. براي ما اين ذهنيت رخ داده در سخت ترين شرايط براي ما پنالتي رخ نمي‌دهد اما بازيکنان ما فوت کنند پنالتي گرفته مي‌شود.  ما اين ذهنيت را کنار مي‌گذاريم و فردا تمام تمرکزمان را براي بازي زيبا مي‌گذاريم و اميدواريم تمام عوامل بازي هم تلاش کنند تا با برقراري عدالت کسي که مستحق پيروزي است، برنده شود.
مربي گل گهر درباره نتيجه بازي در ديدار رفت تصريح کرد: بازي رفت ما با کادربازيکن ها و آقاي قلعه نويي با آنها صحبت کردند؛ درباره اشتباهات و اتفاقات عجيب و غريب. آقاي گل محمدي گفتند هر ضربه اي زدند وارد دروازه شد. درس بزرگي براي ما شد که ياد بگيريم در بازي هاي بزرگ بايد تمرکز کنيم و فردا تيمي متفاوت از نظر تمرکز و اشتباهات در بازي رفت خواهيم بود.
الهويي اضافه کرد: وقتي تيمي گل مي‌خورد بايد ريشه يابي کنيد. آقاي قلعه نويي کادرفني را مسئول کردند که دلايل گل خوردن را پيدا کنيم و اين براي فصل آينده گل گهر به درد مي‌خورد که از نظر ذهني هم 90 دقيقه استقامت را حفظ کند.

او در مورد غايبان گل گهر اظهار داشت: محروم خدا را شکر نداريم و مصدوم هم طبيعتا به خاطر پروسه ريکاوري بازيکنان مهم بوده و همه بازيکنان در اختيار آقاي قلعه نويي هستند که اگر خواستند استفاده کنند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره