برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

حریف تراکتور 6 دیدار تدارکاتی برگزار می‌کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حریف تراکتور 6 دیدار تدارکاتی برگزار می‌کند

ورزش 3/ تيم فوتبال النصر در اردوي آماده سازي خود در بلغارستان و پس از بازگشت به رياض، 6 ديدار دوستانه برگزار مي کند.
روزنامه الرياض عربستان نوشت که مديريت باشگاه النصر پس از توافق با کادر فني تيم فوتبال خود به سرپرستي مانو منزس برزيلي، برنامه فني، زماني و مقدماتي تيم را براي آماده سازي در فصل جديد که از 12 آگوست آغاز مي شود، اعلام کرد.
روز گذشته بازيکنان عربستاني در محل باشگاه جمع شدند و در روزهاي شنبه، يکشنبه و دوشنبه از آنها آزمايشات پزشکي و تست کرونا به عمل مي آيد. روز پنج شنبه نيز از همه اعضاي تيم و کارکنان اداري و پزشکي پنجشنبه آينده مورد آزمايش قرار مي گيرند تا پس از منفي شدن تست هاي کرونا، روز شنبه 19 تير آنها راهي بلغارستان شوند.
که با هماهنگي هاي به عمل آمده بين مديريت باشگاه و نهادهاي فني و اداري، بازيکنان خارجي النصر از کشورهايشان راهي بلغارستان مي شوند که البته تنها جلال الدين ماشاريپوف از ميان بازيکنان غير عربستاني النصر در عربستان حضور دارد و از رياض به همراه تيم راهي بلغارستان مي شود. اين کار براي از دست ندادن زمان و اطمينان از ورود سريع بازيکنان با شروع اردو است.
الرياض در ادامه نوشته است که  تصميم بر اين شد که تيم النصر قبل از شروع فصل شش بازي تدارکاتي و دوستانه انجام دهد که چهار مسابقه آن در زمان تشکيل اردوي تيم در بلغارستان و دو بازي پس از بازگشت تيم به رياض به انجام مي رسد.
در حالي که اردو تا 2 آگوست ادامه دارد، پس از آن تيم به رياض باز مي گردد تا آخرين مراحل آماده سازي خود را قبل از شروع ليگ انجام دهد. النصر دو بازي دوستانه در 7 و 8 آگوست در ورزشگاه پرنس عبدالرحمن بن سعود در دفتر مرکزي باشگاه انجام مي دهد

علاوه بر اين، مديريت باشگاه النصر موافقت کرد که کيم جين سو بازيکن کره اي را براي مدت يک فصل به باشگاه چونبوک موتورز کره جنوبي قرض دهد. پس از اينکه اين بازيکن در برنامه هاي منزس جايي ندارد، به صورت قرضي راهي کشورش شد تا پيراهن چونبوک موتورز را بر تن کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره