برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عالیشاه: کاری که در آن بهترین هستیم را ادامه می‌دهیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عالیشاه: کاری که در آن بهترین هستیم را ادامه می‌دهیم

ورزش 3/ کاپيتان دوم پرسپوليس مدعي است اين تيم عليرغم تمام مشکلات در پي جام خواهد بود تا هواداران خود را بيش از پيش خوشحال و راضي نگه دارد.
پرسپوليس اين هفته در ديداري سخت برابر فولاد خوزستان در استاديوم فولادآره‌نا حاضر خواهد شد. ديداري که اميد عاليشاه مدعي است بخشي از مسير قهرماني اين تيم در فصل جاري است و به دستيابي امتياز از آن کاملا اميدوارند. 
کاپيتان دوم پرسپوليس که اين روزها همچنان مهره درخشان سرخ‌ها در ايجاد موقعيت و گلسازي محسوب مي‌شود، درباره اين بازي و شرايط تيمش مي‌گويد: فولاد تيم خوبي است و در اين مساله به هيچ وجه شکي نيست. آنها از بازيکنان خوب، کادرفني و در نهايت مديريت و امکانات لازم بهره مي‌برند که همين مساله عاملي است تا در جمع مدعيان حاضر باشند. از سوي ديگر بازي در جنوب در اين فصل بخش ديگر از کار سخت ما در اين بازي خواهد بود. 
وي ادامه داد: ما در اين بازي براي کسب امتياز در زمين حريف حاضر خواهيم شد و هيچ موضوعي نمي‌تواند عاملي براي توقف ما محسوب شود. از بالاترين آمادگي روحي، ذهني و بدني براي اين بازي برخوردار هستيم. بازي خوبي هم مسلما خواهد بود و هواداران هر دو تيم از آن لذت خواهند برد. در نهايت اما اميدوارم نتيجه آن به سود ما باشد.
عاليشاه با اشاره به مشکلات تيم خصوصا در بخش مالي گفت: الان نزديک به بازي است. تمام بازيکنان حرف خود را زدند. ما در بحث نتيجه نشان داديم که طبق خواسته باشگاه و خصوصا هواداران پيش مي‌رويم و اين انتظار دوري نخواهد بود که از حيث تعهدات نيز به خواسته خود برسيم. مديران باشگاه در تلاش هستند اما چيزي تا پايان فصل باقي نمانده است. از نظر قراردادي هم مي‌توانيم اين ادعا را داشته باشيم که از خيلي از باشگاه‌هاي ديگر پايين‌تر گرفتيم و اين موضوع را با ميل خودمان به انتشار قراردادها نشان داده‌ايم. هرچند ديگر تيم‌ها براي فرافکني و فريب هواداران خود همچنان ترجيح مي‌دهند به مسائل ديگر توجه کنند. مسلما اگر قراردادها منتشر شود، انتظار هواداران آنها با تفاوتي که وجود دارد چند برابر خواهد بود و آن زمان ديگر هيچ بهانه‌اي را نمي‌پذيرند. الان نزديک به بازي است و ترجيح مي‌دهيم که تمرکزمان روي بازي با فولاد باشد اما هر زمان دوستان خواستند ما براي انتشار و مقايسه قرارداد با هر بازيکني آمادگي کامل داريم. 
وي بار ديگر با اشاره به حساسيت بازي با فولاد گفت: همانطور که گفتم بازي سختي روبروي ما قرار دارد اما اين چيزي نيست که قبلا تجربه نکرده باشيم. ديدارهاي سختي را تاکنون به پايان رسانده‌ايم و خوشبختانه هواداران را توانستيم به رضايت و خوشحالي برسانيم. همه بازي‌ها سخت هستند اما غيرممکن اين است که شما تلاش نکرده باشيد و در انتظار شانس باشيد. ما طي هفته اخير تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم و آماده اين بازي هستيم. 

عاليشاه درباره شانس قهرماني تيمش گفت: ما الان تنها چند گام با قهرماني فاصله داريم. همه چيز دست خودمان است. مي‌توانيم در اين شش فينال باقي‌مانده جنگنده‌تر از قبل باشيم و در نهايت به چيزي که انتظار داريم برسيم و جشن بگيريم يا اينکه حسرت بزرگي بخوريم. اما ما حسرت نمي‌خوريم چون طي اين سال‌ها مسير قهرماني را ياد گرفته‌ايم و به حس خوب آن عادت کرده‌ايم. پس مي‌خواهيم دوباره قهرمان شويم و با بالاترين حد توان خواهيم جنگيد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره