logo

خارجی‌ها نصیب تیم‌های خوش‌حساب می‌شوند؟

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
خارجی‌ها نصیب تیم‌های خوش‌حساب می‌شوند؟

آخرين خبر/ اگر قانون منع ورود مربيان و بازيکن خارجي به ليگ برتر برداشته شود، باشگاه هايي که بدهي و شاکي ندارند مي‌توانند براي جذب مربي و بازيکن خارجي اقدام کنند.
به گزارش فوتبالي، در ابتداي ليگ بيستم بود که هيات رييسه سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال با توجه به پرونده هاي پرشمار تيمهاي ايراني در فيفا و دادگاه عالي ورزش تصميم گرفتند حضور مربيان و بازيکنان خارجي جديد به ليگ ايران را ممنوع کنند تا اوضاع آشفته فوتبال ايران کمي سر و سامان پيدا کند اما در اين ميان سياست سوزاندن تر و خشک با هم اتفاق افتاد و تيم هايي که پرونده شکايت و بدهي ندارند پاسوز تيمهاي هميشه بدهکار مثل استقلال و پرسپوليس و چند تيم ديگر شدند که هميشه داراي پرونده‌هاي سنگين در فيفا هستند.
از مدت ها پيش اخباري مبني بر اين منتشر شد که در فصل جديد قانون منع ورود خارجي به ايران برداشته خواهد شد اما تيمهايي مي‌توانند سراغ مربي و بازيکن خارجي بروند که بدهکار نباشند و خب همانطور که در جريان هستيد کمتر تيمي در فوتبال ايران را سراغ داريم که بدهي نداشته باشد و شايد از سپاهان و گل گهر سيرجان بتوان به عنوان تيمهايي نام برد که بدهي ندارند. خبرنگار فوتبالي براي اينکه استعلام دقيقي درباره تيمهاي بدهکار ليگ بگيرد با جمشيد نورشرق رييس کميته وضعيت فدراسيون فوتبال تماس گرفتيم اما نورشرق اعلام کرد امکان پاسخگويي ندارد.
بعد از نورشرق با حسين شريفي سرپرست روابط عمومي فدراسيون فوتبال تماس گرفتيم و از او درخواست کرديم که در شرايطي که نورشرق تمايلي به مصاحبه ندارد سايت فدراسيون فوتبال اسامي تيم هاي بدهکار که پنجره نقل و انتقالاتي شان هم بسته است را منتشر کند.
شريفي در پاسخ به اين درخواست گفت:« در دوره رياست قبلي فدراسيون فوتبال پرونده‌هاي کميته وضعيت به روابط عمومي نمي‌آمد و حالا درخواست کرده‌ايم که پرونده هاي کميته وضعيت را در اختيار روابط عمومي قرار دهند که منتشر شود.»
شريفي در مورد آخرين وضعيت قانون منع ورود خارجي‌ها به ليگ برتر هم گفت:«تا اين لحظه دستورالعمل رفع ممنوعيت خارجي‌ها نهايي نشده است. ابتدا بايد هيات رييسه سازمان ليگ به جمع بندي برسد و سپس آن را به هيات رييسه فدارسيون فوتبال ارائه دهد.»

به نظر مي رسد تيمهاي بدهکار سال آينده هم نتوانند خارجي وارد کنند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره