برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیام زنیت برای مورینیو درباره ستاره ایرانی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
پیام زنیت برای مورینیو درباره ستاره ایرانی

آخرين خبر/ گلزني سردار آزمون در اولين بازي زنيت در ليگ برتر روسيه واکنش جالب صفحه توئيتري باشگاه روسي را در پي داشته است.
به گزارش فوتبالي، در شرايطي که طبق ادعاي خبرنگار سرشناس ايتاليايي، سردار آزمون مورد توجه دو باشگاه رم و بايرلورکوزن قرار دارد، اين بازيکن در پيروزي 1-3 زنيت مقابل خيمکي توانست گل مساوي را وارد دروازه حريف کند.
نکته جالب، واکنش‌ها به گل سردار است. هنوز دقايقي از اين گل نگذشته بود که يک کاربر توئيتري به ژوزه مورينيو سرمربي رم توصيه کرد هر چه زودتر با مهاجم ايراني زنيت قرارداد ببندد. صفحه انگليسي باشگاه زنيت در توئيتر هم در واکنش به اين توئيت، به سرمربي رم توصيه کرد که قيد اين بازيکن را بزند.


ادمين صفحه انگليسي زنيت در توئيتر در واکنش به توئيت يک کاربر ايراني که از باشگاه روسي درخواست فروش آزمون را کرده، پاسخ عجيبي داشته و نوشته: آيا مي‌خواهي آنفالو شوي؟!

البته علاقه باشگاه زنيت به حفظ جواهر ايراني‌اش اتفاقي کاملا طبيعي است چون طبق اطلاعات صفحه توئيتري OptaIvan که فوتبال روسيه را به صورت آماري پوشش مي‌دهد، سردار آزمون در 5 بازي آخر تيمش در ليگ برتر روسيه، 7 گل زده و آماري فوق‌العاده ثبت کرده است.
حالا بايد منتظر ماند و ديد که طي روزهاي آينده چه خبر جديدي درباره آزمون و زنيت منتشر خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد