برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پرسپولیسی‌ها جشن گرفتند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پرسپولیسی‌ها جشن گرفتند

ورزش 3/ احسان پهلوان که سابقه بازي در تراکتور را دارد، در آستانه تقابل حساس با اين تيم جشن تولد خود را در جمع هم‌تيمي‌هايش برگزار کرد.
هافبک تکنيکي پرسپوليس در آستانه بازي با تراکتور در کنار هم‌تيمي‌هاي خود جشن سالروز تولدش را برگزار کرد تا با روحيه‌اي مناسب آماده اين جدال شود.
پهلوان که در دوره سربازي در تراکتور حضور داشت و روزهاي پاياني سربازي‌اش با اتفاقاتي عجيب همراه بود، اکنون با انگيزه‌اي مضاعف مهياي تقابل با شاگردان فيروز کريمي خواهد شد و اميدوار است بتواند سهمي بزرگ در موفقيت تيمش در اين جدال داشته باشد تا سالروز تولدش را هم خاص کند.
جشن تولد پهلوان در اردوي پرسپوليس
سرخپوشان که در اردوي پيش از بازي با تراکتور حضور دارند امشب پس از صرف شام، جشن تولد کوچکي براي احسان پهلوان، هافبک خوش‌اخلاق پرسپوليس گرفتند و زادروش را به او تبريک گفتند

در حاشيه جشن تولد احسان پهلوان که با ميدان‌داري محمدحسين کنعاني‌زادگان و حامد لک همراه بود، مطابق رسم عجيب فوتبالي‌ها هافبک سرخ‌ها نيز از کيک مالي بي‌نصيب نماند و هم‌تيمي‌هايش حسابي از خجالت او در آمدند.
پرسپوليس در فاصله‌ي دو هفته مانده به پايان فصل با اختلاف دو امتيازي نسبت به سپاهان در صدر جدول قرار گرفته و اميدوار است با کسب امتياز لازم برابر تراکتور، شانس خود را براي کسب قهرماني افزايش دهد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد