برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشتی قهرمانی جهان/ رضایی به مدال نقره رسید

منبع
تسنيم
بروزرسانی
کشتی قهرمانی جهان/ رضایی به مدال نقره رسید

تسنيم/ سيدمصطفي رضايي در وزن ۶۰ کيلوگرم رقابت‌هاي کشتي فرنگي قهرماني نوجوانان جهان به مدال نقره دست يافت.
به نقل از روابط عمومي فدراسيون کشتي، در ادامه مسابقات کشتي فرنگي قهرماني نوجوانان جهان در مجارستان و در وزن 60 کيلوگرم سيدمصطفي رضايي پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل عزيزبک يولدوشيف از ازبکستان با نتيجه 5 بر 2 به پيروزي رسيد.
وي در دور سوم و در مرحله يک چهارم نهايي با نتيجه 4 بر 3 از سد عبداله سليم‌اف از روسيه گذشت و به مرحله نيمه نهايي راه يافت. رضايي در اين مرحله با نتيجه 3 بر صفر از سد راتي خوزروانيدزه از گرجستان گذشت و به ديدار فينال راه يافت. وي در اين ديدار با نتيجه 4 بر يک مغلوب رازاک بيشيکيف از قرقيزستان شد و به مدال نقره رسيد.
در وزن 45 کيلوگرم، علي احمدي‌وفا در دور اول با نتيجه 5 بر صفر از سد لونت فيگ از مجارستان گذشت. وي در دور بعد و در مرحله يک چهارم نهايي مقابل نيکيتا دمنتيف از اوکراين با نتيجه يک - يک مغلوب شد و با توجه به حضور اين کشتي‌گير در ديدار فينال، احمدي‌وفا به گروه بازنده‌ها رفت. وي در اين گروه با نتيجه 8 بر صفر ماکسيم زاخاروف از بلاروس را مغلوب کرد و راهي ديدار رده‌بندي شد. احمدي‌وفا در اين ديدار مقابل نوربولات برديخولوف از قرقيزستان با نتيجه 8 بر صفر شکست خورد و پنجم شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره