برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

صحبت‌های سرمربیان در خصوص حواشی اخیر لیگ‌یک

منبع
ايرنا
بروزرسانی
صحبت‌های سرمربیان در خصوص حواشی اخیر لیگ‌یک

ايرنا/ سرمربيان تيم‌هاي ليگ يک فوتبال کشور در خصوص حواشي هفته‌هاي آخر اين رقابت‌ها صحبت کردند.
«داود مهابادي» دوشنبه شب در گفت و گو با يک برنامه تلويزيوني در خصوص حکم هاي صادره کميته انضباطي اظهار داشت: بازيکن تيم حريف به تيم ما توهين کرده بود و ما هم مثل شما اين دعوا را ديديم. من يک ربع آخر بازي را نبودم و بليت هواپيما داشتم. 
وي در مورد شائبه تباني تيم شاهين بوشهر که توسط باشگاه بادران مطرح شده، گفت: تيم ما يک دروازه بان داشت و ذخيره نداشتيم. من براي اينکه بتوانيم دو دروازه بان داشته باشيم يک دروازه بان جوان که در تيم ملي نيز بود را اضافه کردم. ما گلر اول و دوم نداشتيم. دروازه بان ما بي انضباطي کرده بود و به همين دليل عزيزي را بازي دادم. 
سرمربي شاهين بوشهر اضافه کرد: عزيزي بهترين گلر ما بوده و اين حرف ها تراوشات ذهن منفي آنها است. ما تا هفته هاي آخر هم شانس صعود داشتيم. ما يک سري موارد در بازي هاي آخر ديديم که اگر کميته انضباطي ورود کند، چيزهاي زيادي دستگيرش مي شود. متاسفانه داوري هاي مشکوکي در هفته هاي آخر ديديم. 
وي ادامه داد: به نظرم بهترين تصميم را گرفتم و دروازه بان ما نيز روز بسيار خوبي داشت. برخي بازيکنان ما حال عمومي مناسبي نداشتند و دليل آن را نيز نفهميديم. 
«اميد روانخواه» سرمربي تيم بادران نيز در اين گفت و گو اظهار داشت: شما وقتي تازه به رختکن تيمي مي رويد، کار بسيار سخت است. وقتي آمدم تيم دوم بوديم و با تيم هشتم سه امتياز فاصله داشتيم. اظهارات مهابادي در مورد بازي ما با چوکا تالش ناقص بود. ما ۱۲ موقعيت صددرصد داشتيم و اگر يکي از آنها گل مي شد، به عنوان تيم اول صعود کرده بوديم. 

وي در مورد بيانيه باشگاه بادران گفت: شايد اگر من هم بودم در آن موقع ناراحتي خود را بروز مي دادم اما فکر مي کنم که نتايج فوتبالي بوده است. بيانيه براي باشگاه بوده و من فقط سرمربي تيم هستم. قطعي برق واقعا شرايط را براي ما سخت کرده بود. تيم هوادار لايق صعود بود اما ما از قطعي برق ضربه خورديم. به نظر من نحوه برگزاري بازي هاي ليگ يک خوب نيست.    
سرمربي تيم بادران تصريح کرد: برخي صحبت ها خنده دار است. به نظر من سه گل خوردن مس کرمان از هوادار عجيب بود. پژمان نوري بازيکني نيست که بخواهد اشتباهاتش را تکرا کند. اينکه مي آييد و عکس يکي از بهترين مديرها را نشان مي دهيد و به داور بازي ربط مي دهيد، بايد جواب پس بدهيد. 
وي ادامه داد: داور بازي در منزل شخصي خود در انزلي بوده است. نوري به همه توهين کرده است. من اولين نفراتي بودم که در مورد شرط‌بندي در فوتبال صحبت کردم. همه من را مي شناسند. من سر سفره خانواده بزرگ شدم. به نظر شما اگر بادران مي خواست با اين زد و بندها به ليگ برتر بيايد، نمي توانست زودتر اين کار را کند؟
«علي رمضاني» سرپرست مديرعاملي باشگاه مس کرمان اظهار داشت: به تيم هاي هوادار و فجر بابت صعود به ليگ برتر تبريک مي گويم. تيم هوادار شايسته ترين تيم بود. تيم ما ۱۱ هفته در صدر بود و شايسته صعود به ليگ بود اما به هر دليلي اين اتفاق رخ نداد. ما برابر هوادار چند بازيکن نداشتيم و اين تيم مقابل ما بسيار خوب بود و حق آن ها برد بود. 
وي ادامه داد: بيانيه بادران کار قشنگي نبود. چهار هفته قبل از بازي هوادار در نيم فصل به ما رساندند که رضا کرمانشاهي داور بازي ما بود و من مي خواستم بدانم چرا اين اتفاق افتاده است؟ آن زمان اعتراض کردم و سه هفته محروم شدم. در ليگ يک فساد وجود دارد و من مستندات را نيز ارسال کردم.    
«علي کلانتري» سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز نيز اظهار داشت: وقتي صحبت ديگران را شنيدم، خدا را شاکر شدم که تيم فجر يک نيم امتياز هم به اشتباه کسب نکرد. همه ما را مي شناسند. اگر با تمام وجود براي شهيد کار کنيم، خدا هم در مواقع حساس کمک مي کند. 
وي ادامه داد: کار واقعا بسيار سخت بود و تيمهاي مدعي بسياري وجود داشتند. ما چراغ خاموش جلو رفتيم و هميشه مي گفتم که دوست دارم از نقاط ضعف ديگران استفاده کنم. وقتي به من گفتند که بيا و کار کن، من سريع اين کار را انجام دادم. ما امسال به مشکل مالي بر نخورديم. هر موقع مشکلمان را اعلام مي کرديم، کارمان انجام مي شد. 
سرمربي فجر شيراز تصريح کرد: در برخي از مقاطع با ۱۵ بازيکن به بازي مي رفتيم. ما واقعا شايسته ليگ برتري شدن بوديم. ليگ يک از هفته هفتم به بعد بسيار با کيفيت دنبال شد. براي حضور در ليگ نيز بسيار صحبت کرديم که اميدوارم اگر حمايت شويم، به دنبال سهميه آسيايي برويم. خيلي از بازيکنان هم به ما پيام دادند که در فصل بعد در اين تيم سرباز شوند. 
«پژمان نوري» مديرعامل باشگاه ملوان بندرانزلي در اين گفت و گو اظهار داشت: من در مورد مسائل فني حرف نزدم که سرمربي بادران بيايد جواب من را بدهد. من دنبال نام و نشان نيستم و اگر بخواهند من را محروم کنند، هيچ اتفاقي براي من نخواهد افتاد اما يک سري اتفاقات در فوتبال مي افتد که زيبا نيست. 
وي ادامه داد: من بايد اين موضوعات را مطرح کنم و ترسي از محروميت ندارم. من چگونه بايد ثابت کنم که به ما به صورت غير مستقيم پيشنهاد داده شده که بازي را وا بدهيم؟ من مي توانستم اين پول را بگيرم و صدايش را هم در نياورم. اين اتفاقات در حال رخ دادن است. به ما نزديک به ۳۰۰ تا ۵۰۰ ميليون پيشنهاد شد. اينکه شما مي گوييد مربي بادران با دانش است را من نمي فهمم. مربي با دانش بايد رزومه خوبي داشته باشد. مربي قبلي بادران چرا تغيير کرد؟ آن فرد مذکور در هتل چه کار مي کرد؟ او حتي بازي را هم نديد. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره