logo

هاشمی: این همه هزینه و زحمت از دست رفت

منبع
ايسنا
بروزرسانی
هاشمی: این همه هزینه و زحمت از دست رفت

ايسنا/ سرمربي تيم ملي تفنگ گفت: در تيراندازي امکانات حرف اول را مي زند، اين همه هزينه کرديم و در کرواسي لوله سلاح سفارش داديم اما تا روزي که به المپيک آمديم، در گمرک بود.

الهام هاشمي در مورد عملکرد نجمه خدمتي و مهيار صداقت در ماده ميکس تفنگ بادي بيان کرد: سطح رقابت در رشته تفنگ بالا است اگر با المپيک دوره قبل مقايسه کنيد نفرات با امتيازها پايين تر فيناليست مي شدند. در المپيک توکيو سطح رکوردها واقعا بالا است. در تفنگ ميکس  ۲۹ تيم که  تيم هاي قدري  هستند، حضور داشتند. البته تيراندازان نيمه جدول بودند و تيم هاي قدر را پشت سر گذاشتند.
او ادامه داد: بچه ها بد کار نکردند اما  متاسفانه کافي نبود. مهيار صبح گردنش گرفته بود و صبح اول وقت فيزيوتراپي شد. از طرفي در تيراندازي  امکانات حرف اول را مي زند. تفنگ، جنس لباس ، سختي لباس ، قطعات مختلف سلاح و ساچمه اي که استفاده مي کنند، خيلي مهم هستند.  اين همه هزينه کرديم  لوله سلاح سفارش داده بودند و در کروواسي لوله را دادند تا در تهران تست کنيم و بهترين انتخاب شود اما  تا روزي که به المپيک آمديم، در گمرک بود.  لوله سلاح بادي ديگر چه چيزي است که بايد گمرک بماند؟ تا روزي که ما مي آمديم خبري از ترخيص لوله ها نبود. اين همه زحمت و هزينه از دست رفت. ما نه تنها تحريم خارجي،  بلکه تحريم داخلي نيز هستيم‌.
هاشمي در مورد انتظار خود از عملکرد دو نماينده ايران گفت: من انتظار داشتم نيمه نهايي را برويم.  البته  کسي تيراندازي را باور ندارد و اميدوارم  با طلاي فروغي  بيشتر مورد توجه باشد. در حال حاضر آن طور که بايد و شايد بچه هاي ما حمايت نمي شوند.
او در مورد پيش بيني خود از عملکرد ملي پوشان در تفنگ سه وضعيت تاکيد کرد: تجهيزات  در سه وضعيت حرف اول  مي زند و اميدوارم آنجا به نتيجه اي که مي خواهيم برسيم چون تمرين خوبي داشته ايم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره