برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

واکنش ارلینگ هالند به پیشنهاد چلسی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش ارلینگ هالند به پیشنهاد چلسی

ورزش 3/ ارلينگ هالند، ستاره نروژي دورتموند از اتفاقات پنجره تابستاني فوتبال اروپا بي اطلاع است.
عملکرد فوق العاده ارلينگ هالند در دو سال اخير در تيم هايي چون سالزبورگ و دورتموند باعث شده بسياري از تيم هاي بزرگ اروپايي براي جذب اين بازيکن اقدام کنند. البته شيوع ويروس کرونا و درخواست مالي هنگفت دورتموند باعث شده شرايط تيم هايي چون رئال مادريد و بارسلونا براي جذب ارلينگ هالند دشوار شود و در حال حاضر به نظر مي رسد چلسي جدي ترين مشتري اين گلزن 22 ساله محسوب مي شود.
در روزهاي اخير اخباري در مورد پيشنهاد 175 ميليون پوندي چلسي براي خريد ارلينگ هالند مطرح شده است. به نظر مي رسد رومن آبراموويچ بودجه اي هنگفت براي خريد اين بازيکن در نظر گرفته و قصد دارد تحت هر شرايطي زمينه حضور ارلينگ هالند در لندن را فراهم کند.  حالا اين ستاره نروژي که اخيرا از تعطيلات بازگشته و به اردوي دورتموند در سوئيس اضافه شده، مدعي شد پرداخت چنين ارقامي براي هيچ بازيکني منطقي نخواهد بود.
ارلينگ هالند گفت: "پيشنهاد چلسي؟ من اميدوارم اين اعداد و ارقام و شايعه برچسب 175 ميليون پوندي براي جذب من شايعه باشد، زيرا هيچ شخصي ارزش پرداخت چنين رقمي را ندارد. تا پيش از ديروز من يک ماه بود که با مدير برنامه ام در مورد شايعات و اخبار صحبت نکرده بودم و اين شما خبرنگاران هستيد که بايد به من بگوييد چه اتفاقاتي در پنجره تابستاني در جريان است."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره