برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شرایط راضی کننده بانوان تیرانداز اعزامی به پارالمپیک

منبع
ايسنا
بروزرسانی
شرایط راضی کننده بانوان تیرانداز اعزامی به پارالمپیک

ايسنا/ مربي تيم ملي ۳ بانوي تيرانداز اعزامي به پارالمپيک توکيو گفت: هر ۳ بانوي تيرانداز اعزامي به پارالمپيک توکيو در شرايط آمادگي خوبي قرار دارند و اميد به کسب سه مدال در رشته هاي تپانچه و تفنگ بادي ايستاده داريم.
زينب علي اکبري، اظهار کرد: ساره جوانمردي (تپانچه۱۰ متر بادي و ۵۰ متر خفيف)، رقيه شجاعي (تفنگ بادي ايستاده و درازکش) و سميرا ارم (تپانچه بادي ۱۰ متر و ۵۰ متر خفيف) سه تيرانداز اعزامي به توکيو هستند که در شرايط آمادگي خوبي به سر مي برند.
وي گفت: اردوي آمادگي اين ۳ تيرانداز تا ۹ مرداد در سالن تيراندازي فدراسيون جانبازان و معلولان ادامه دارد و سپس آخرين اردوي تيراندازان که وصل به اعزام است از ۱۶ مرداد به صورت قرنطينه در فدراسيون آغاز مي شود و تا ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت.
وي در ارزيابي از عملکرد ۳ تيرانداز اعزامي به توکيو گفت: ساره جوانمردي يکي از نابغه هاي تيراندازي معلولان است که در پارالمپيک گذشته موفق به کسب ۲ مدال طلا شد، در اين دوره نيز اميدواريم در هر دو ماده تفنگ بادي و خفيف به مدال طلا دست پيدا کند. رقيه شجاعي براي اولين بار راهي پارالمپيک مي شود که در رشته تفتگ بادي ايستاده (R۲) شرايط بهتري دارد و اميد به کسب مدال در اين ماده داريم. در تفنگ درازکش (R۳) شجاعي چون تجربه زيادي ندارد و رشته تخصصي او نيست، انتظار زيادي براي مدال آوري در اين رشته از او نداريم.
وي همچنين درباره وضعيت سميرا ارم براي مدال آوري در پارالمپيک توکيو اظهار کرد: سميرا ارم در هر دو ماده تفنگ ۱۰ متر بادي و ۵۰ متر خفيف شرايط خوبي دارد و اميدوار هستيم که در هر دو ماده به بهترين نتيجه دست پيدا کند.
مربي تيم ملي تيراندازي معلولان در پايان پيرامون اين پرسش که آيا تيراندازان اعزامي مشکل فشنگ و ساچمه دارند يا خير؟ افزود: با همکاري کميته ملي پارالمپيک و فدراسيون جانبازان و معلولان تجهيزات به اندازه کافي براي تيراندازان تهيه شده و هيچ مشکلي از نظر فشنگ و ساچمه ندارند و شرايط راضي کننده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره