برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیروزی مهم والیبال برزیل مقابل آمریکا

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پیروزی مهم والیبال برزیل مقابل آمریکا

ايسنا/ تيم ملي واليبال برزيل در يک بازي حساس موفق شد آمريکا را شکست دهد.
بازي‌هاي روز چهارم رقابت‌هاي واليبال المپيک توکيو در بخش مردان پيگيري شد که در مهمترين ديدار ها تيم ملي واليبال برزيل مقابل آمريکا قرار گرفت.  
اين دو تيم درحالي به مصاف هم رفتند که تا پايان روز سوم اين مسابقات آمريکا با ۲ پيروزي و يک باخت در رده دوم گروه B قرار داشت. همچنين تيم ملي واليبال برزيل هم با دو پيروزي و يک شکست در رده سوم اين گروه جاي گرفته بود.
به دليل نزديک بودن جايگاه دو تيم، اين رقابت براي دو تيم حساس پيگيري شد. در ست اول اين رقابت تيم ملي واليبال آمريکا ۳۲ بر ۳۰ به پيروزي رسيد. در ست دوم و سوم اين رقابت، برزيل عملکرد خوبي داشت و توانست با نتايج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ به پيروزي برسد.
در ست چهارم اين ديدار تيم ملي واليبال برزيل تيم برتر ميدان بود و توانست با نتيجه ۲۵ بر ۲۰ آمريکا شکست دهد تا برزيل با نتيجه ۳ بر ۱ در اين بازي حساس به پيروزي برسد. با اين پيروزي تيم ملي واليبال برزيل رده دوم را از آمريکا موقتا پس گرفت.  
در گروه B اين رقابتها تيم ملي واليبال روسيه با سه پيروزي و يک بازي کمتر صدر نشين است.  

در گروه A اين مسابقات و در اولين بازي از روز چهارم، کانادا و ونزوئلا به ديدار هم رفتند که اين ديدار با نتيجه ۳ بر صفر و پوئن‌هاي ۲۵ – ۱۳، ۲۵ – ۲۲ و ۲۵ – ۱۲ به سود تيم کانادا پايان يافت. کانادا با اين پيروزي موقتا با يک بازي بيشتر و ثبت دو پيروزي و ۷ امتياز از رده پنجم به رده دوم صعود کرد.
همچنين ونزوئلا با قبول چهارمين شکست خود امکان صعود به مرحله يک‌چهارم را از دست داد و قعرنشيني خود در جدول گروه A را قطعي کرد.
ساير بازي‌هاي امروز گروه A به وقت تهران
۰۹:۵۰: ژاپن – لهستان
۱۵:۱۰: ايران – ايتاليا


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره