logo

پشت پرده هزینه‌ هنگفت صهیونیست‌ها برای میزبانی سوپر کاپ فرانسه

منبع
فارس
بروزرسانی
پشت پرده هزینه‌ هنگفت صهیونیست‌ها برای میزبانی سوپر کاپ فرانسه

فارس/ در اين گزارش به پشت پرده هزينه هاي چند صد ميليون دلاري صهيونيست ها در ورزش براي عادي سازي روابط و تبليغ سياستشان پرداخته شده است.
ديدار سوپر کاپ فرانسه ميان پاري سن ژرمن و ليل در فلسطين اشغالي و در تل آويو برگزار شد که با برتري يک بر صفر ليل به پايان رسيد تا قهرمان اين فصل سوپر کاپ فرانسه مشخص شود.
* فوتبال تريبوني براي هويت دادن به رژيم صهيونيستي
اما نکته اين بازي، دخالت سياست در ورزش است. مدعيان حامي رژيم صهيونيستي هميشه با ادعايي جدايي ورزش از سياست مي خواهند با پوشش رسانه اي کاذب، پروژه عادي سازي روابط از طريق ورزش را پيش بگيرند. 
با نگاه سطحي به اين ديدار که به ميزباني اراضي اشغالي و پايتخت جعلي صهيونيست ها برگزار شد، يک بازي در سطح اول جهان را مي بينيد که ميليون ها بيننده از طريق گيرنده هاي خود شاهد آن بودند که با حضور 27 هزار تماشاگر برگزار شد. اما اين تمام ماجراست؟
* تاجر صهيونيست مبلغ سياست صهيونيسم با پوشش ورزش

با نگاه تحليلي و به اعتراف برگزار کننده اصلي اين مسابقه که در پشت پرده با لابي خود و هزينه هاي چند ميليون دلاري اين دو تيم بزرگ را با اهداف سياسي به تل آويو آورد، با روايتي ديگر مواجه مي شويم.
نقش اول برگزار کننده اين بازي، يک ميلياردر صهيونيست به نام «سلوان آدامز» است. اين تاجر بانفوذ صهيونيست، با پوشش فردي ورزشي و موسس آکادمي ملي دوچرخه سواري در خاک فلسطين اشغالي، با استفاده از ورزش در حال انجام پروژه بزرگ عادي سازي روابط است. در واقع، اين شخص يکي از بازوهاي اصلي صهيونيست ها در حوزه ديپلماسي ورزشي است.
وقتي به عقبه اين تاجر ثروتمند نگاه مي کنيد، او در اردوگاه نازي ها به دنيا آمده و در زمانيکه فلسطين تحت سلطه بريتانيا بود، مدت کوتاهي در فلسطين حضور داشته و بعد از آن راهي کانادا شده و در اين کشور سکونت دارد.
* هزينه چند ده ميليون دلاري براي پروژه عظيم عادي سازي با تريبون ورزش
از اقدامات بزرگ ورزشي- سياسي آداميز براي هويت دادن به رژيم اشغالگر، برگزاري مسابقات مشهور دوچرخه سواري «جيرو ديتاليا» است. وي اين مسابقات را با هزينه 80 ميليون دلاري به سرزمين اشغالي آورد و براي اولين بار در تاريخ، اين رقابت خارج از اروپا و در فلسطين اشغالي برگزار شد. اين تاجر صهيونيست با آوردن تور ايتاليا پروژه «آغاز بزرگ اسرائيل» را شروع کرد. اين تور يکي از 3 تور برتر دوچرخه سواري دنياست. تخمين زده شده که يک ميليارد نفر مسابقه 176 دوچرخه سوار را تماشا کردند.
* اعتراف ميلياردر صهيونيست؛ ورزش از سياست جدا نيست
اقدامات آدامز براي هويت دادن به رژيم صهيونيستي تنها به ورزش ختم نمي شود. اين ميليارد صهيونيست يک دانشگاه نيز در فلسطين اشغالي تاسيس کرد و از تمام نقاط دنيا دانشجو پذيرش مي کند تا با بورسيه مجاني بتواند چهره سياه اين رژيم را به دنيا به شکل ديگري نشان دهد.
لابي آدامز در دنياي ورزش به حدي است که در جديدترين اقدامات سياسي- ورزشي خود، بازي بزرگ سوپر کاپ فرانسه را در تل آويو برگزار کرد. وي در مصاحبه اي اعتراف کرد که برنده اين مسابقه فارغ از هر نتيجه اي، رژيم صهيونيستي است. در زير بخشي از مصاحبه اين تاجر بانفوذ مي بينيد که اعتراف مي کند ورزش از سياست جدا نيست.
آدامز در مصاحبه با فرانس پرس، گفت: "يک گروه کوچکي هستند که مي خواهند اين کار بزرگ را زير سوال ببرند. اما ما کشوري دموکرات با اقوام مختلف هستيم. نژاد پرستي که برخي از فلسطيني ها مطرح مي کنند واقعيت ندارد."
وي افزود: "ما اين بازي فوتبال را با حضور تماشاگران زياد برگزار کرديم تا به دنيا چهره واقعي اسرائيل را نشان دهيم. نتيجه اين مسابقه اهميتي نداشت. مسئله مهم اين بود که اسرائيل برنده اين بازي شد. ما به دنبال برگزاري مسابقات ورزشي با هدف ايجاد ديپلماسي با همسايگان خود در خاورميانه هستيم و برگزاري چنين بازي هاي فوتبالي به روابط ما کمک خواهد کرد."
* جدايي سياست از ورزش حربه صهيونيستي
اين اعترافات تاجر صهيونيست که جزو 50 يهودي پرنفوذ دنيا به شمار مي آيد، نشان مي دهد ادعاهاي رسانه هاي حامي رژيم اشغالگر به جدايي ورزش از سياست دروغي محض است که براي گمراه کردن مخاطبان استفاده مي شود تا پروژه عادي سازي روابط با کشورهاي مسلمان و عرب پيش برود. اين روزها، ورزش نيز به ابزاري در ديپلماسي ورزشي و در جهت اهداف سياسي رژيم اشغالگر درآمده است.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره