برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کدام بازیکنان در لیست پرسپولیس هستند؟!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کدام بازیکنان در لیست پرسپولیس هستند؟!

ايسنا/ يحيي در نقل‌وانتقالات تابستاني به‌ دنبال تمديد قراردادها و حفظ ترکيب برنده است اما اگر کسي گران حساب کند او جانشين ارزان‌تر مد نظر دارد.
روزنامه همشهري نوشت: «پرسپوليس جمعه‌شب پنجمين قهرماني متوالي در ليگ برتر را جشن گرفت و حالا سرخپوشان تهراني بايد هر چه سريع‌تر خودشان را آماده حضور در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا کنند. در اين ميان تمديد قرارداد تعدادي از بازيکنان پرسپوليس يک چالش بزرگ براي مديران اين باشگاه محسوب خواهد شد؛ چرا که سرخپوشان از لحاظ مالي شرايط چندان مساعدي ندارند و با اين وضعيت بايد تعدادي از بازيکنان را براي تمديد قرارداد راضي کنند. وحيد اميري، کمال کاميابي‌نيا، مهدي شيري، اميد عاليشاه و احمد نوراللهي نفراتي هستند که قراردادهايشان به پايان رسيده و در اين ميان جدايي کنعاني‌زادگان هم قطعي شده است. اين در حالي است که شهريار مغانلو هم براي ماندن در جمع سرخپوشان وضعيت مبهمي دارد و باشگاه پرسپوليس بايد سانتاکلاراي پرتغال را راضي کند تا دوباره اين مهاجم را در اختيار داشته باشد و البته رسيدن به اين هدف کار سختي خواهد بود.
هرچند در اين مدت اکثر رسانه‌ها به اين موضوع اشاره کرده‌اند که پرسپوليس قطعا شيري، اميري، کمال، عاليشاه و نوراللهي را حفظ خواهد کرد ولي از طرفي اين شايعه هم مطرح شده که شايد از بين اين ۵ نفر گل‌محمدي ۲يا ۳ بازيکن را در فهرست خودش براي فصل آينده قرار ندهد. البته اين موضوع منوط به عملکرد پرسپوليس در فصل نقل‌وانتقالات خواهد بود و يحيي منتظر است ببيند چه نفراتي به تيم اضافه خواهند شد. با اين حال باشگاه پرسپوليس مذاکره با اين بازيکنان را آغاز خواهد کرد و بايد ديد در نهايت اين ۵ بازيکن براي فصل بعد چه شرايطي خواهند داشت.
پيغام يحيي به باشگاه؛ قرارداد سنگين نبنديد!
يحيي گل‌محمدي چند روز پيش پيغام مهمي را به مسئولان باشگاه در مورد تمديد قراردادها داد. بازيکنان پرسپوليس آماده ارائه پيشنهادهاي سنگين به باشگاه هستند که اين موضوع مي‌تواند نظم مالي پرسپوليس را به هم بريزد. به همين دليل يحيي به مسئولان باشگاه گفته نفراتي که مبالغ غير منطقي به باشگاه پيشنهاد دادند، نبايد با آنها قراردادي امضا شود و همه قراردادها بايد از لحاظ مالي يک مبلغ منطقي داشته باشد. يحيي حتي به باشگاه گفته اگر برخي از اين بازيکنان جدا شدند به‌راحتي مي‌توان بازيکنان جانشين را با مبلغي مناسب به پرسپوليس آورد. به همين دليل سرمربي سرخپوشان به باشگاه گفته نبايد نگراني چنداني بابت تمديد قراردادها داشته باشند.
چه نفراتي در ليست پرسپوليس هستند؟

سرمربي پرسپوليس هنوز ليست رسمي خودش را به مسئولان باشگاه ارائه نداده است ولي آخرين اخبار حاکي از آن است که تعدادي از بازيکنان ليگ در ليست گل‌محمدي قرار دارند. مهم‌ترين هدف يحيي تقويت خط دفاعي است که در اين پست عارف آقاسي، علي نعمتي، ايمان سليمي و عليرضا ابراهيمي در فهرست او قرار دارند و يحيي از بين آنها به‌ احتمال فراوان ۲ بازيکن را جذب خواهد کرد. در پست دفاع راست هم فرشاد محمدي‌مهر گزينه گل‌محمدي است و اين مربي براي تقويت خط حمله هم نفراتي مثل رضا دهقاني، حامد پاکدل و ساسان حسيني را در نظر گرفته است. از طرفي گفته مي‌شود فرشاد احمدزاده هم به‌ احتمال فراوان در ليست خريد گل‌محمدي قرار خواهد گرفت و ابوالفضل جلالي هم براي تقويت سمت چپ خط دفاعي در تيررس پرسپوليس قرار دارد.
به‌ دنبال جانشين براي لک
يحيي و حميد مطهري از چند ماه قبل دنبال گلري هستند که بازي با پايش قوي باشد. از طرفي حاشيه‌هاي حامد لک (اتفاقات تبريز و درگيري لفظي با کريم باقري) يحيي را به اين نتيجه رسانده که گلر اولش را تغيير دهد. گزينه اول سرمربي پرسپوليس محمدرضا اخباري است ولي گفته مي‌شود که اخباري در آستانه توافق با سپاهان است و قطعا از تراکتور جدا خواهد شد. اگر اخباري به سپاهان برود پرسپوليسي‌ها براي پيدا کردن‌ گلر دچار چالش مي‌شوند چون ديگر گزينه تراز اول براي جانشيني لک ندارند و شايد به‌ دنبال گزينه سطح پايين‌تري بروند. يحيي و مطهري به رشيد مظاهري هم فکر مي‌کنند ولي گرفتن رشيد از استقلال کار سختي است، خصوصا اين که گفته مي‌شود استقلال اصلا قصد از دست دادن مظاهري را ندارد.»


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره