برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مصدومیت عجیب ستاره PSG؛ خوددرگیری!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ مائورو ايکاردي، گلزن آرژانتيني پاري سن ژرمن در ديدار مقابل برست دچار مصدوميت عجيبي شد.

در روزهايي که هنوز ستاره هاي بزرگي چون ليونل مسي و نيمار شرايط قرار گرفتن در ترکيب ثابت پاري سسن ژرمن را پيدا نکرده اند، مائورو ايکاردي در بين 11 بازيکن اصلي اين تيم قرار گرفته و اتفاقا در هر دو هفته ابتدايي ليگ فرانسه نيز موفق به گلزني شده است. اما ديشب و در جريان برتري 2-4 پاري سن ژرمن مقابل برست بود که مائورو ايکاردي در نيمه دوم دچار مصدوميت عجيبي شده و در نهايت هم مجبور به ترک ميدان شد.
اين مهاجم آرژانتيني در ميانه ميدان و در حاليکه قصد داشت به صورت نمايشي و با ضربه پشت پا هم تيمي خود را صاحب توپ کند، تعادل خود را از دست داده و به شکل عجيب و تلخي زمين خورد تا دچار مصدوميت شديدي شود. جالب اينجاست همين اشتباه مائوريتو باعث شده برست با ضدحمله اي سريع دروازه پاريس را تهديد کرده و گل دوم خود را به ثمر برساند.
مائورو ايکاردي که به شدت از ناحيه شانه درد مي کشيد در نهايت مجبور به ترک ميدان شده و راهي رختکن هم شد. هنوز باشگاه پاري سن ژرمن واکنشي به مصدوميت اين ستاره آرژانتيني نداشته، اما به نظر مي رسد اين بازيکن دچار آسيب ديدگي سختي شده باشد. تيم ملي آرژانتين به زودي و از تاريخ دوم تا نهم سپتامبر بايد در مقابل ونزوئلا، برزيل و بوليوي به ميدان برود و وضعيت مائوريتو براي اين سه ديدار مشخص نيست.
مائوريسيو پوچتينو بعد از پايان ديدار مقابل برست در مورد مصدوميت اين بازيکن گفت: "بايد به پاريس برگرديم و روي شانه مائورو ايکاردي آزمايشاتي انجام شود تا دريابيم مصدوميت اين بازيکن چقدر جدي است. در حال حاضر که اوضاع ايکاردي خيلي خوب به نظر نمي رسد و او خيلي درد داشت، اما اميدوارم مصدوميت اين بازيکن خيلي جدي نباشد."

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره