logo
برگزیده
ورزشی

پاسخ غیرمنتظره رئال مادرید به راموس و رونالدو!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاسخ غیرمنتظره رئال مادرید به راموس و رونالدو!

ورزش 3/ کريستيانو رونالدو و سرخيو راموس براي بازي کردن در ترکيب رئال مادريد با کارلو آنچلوتي تماس گرفته بودند.
معمولا بازيکنان بزرگ در آخرين تلاش براي اطمينان از آينده به دوستان قديمي خود روي مي آورند و کريستيانو رونالدو، سرخيو راموس و ديگران مثال هاي خوبي در اين زمينه هستند. حالا نشريه مارکا امروز با انتشار گزارشي مدعي شد رونالدو، بهترين گلزن تاريخ رئال مادريد چندي قبل با کارلو آنچلوتي و البته برخي دوستان خود در اين باشگاه تماس گرفته و جوياي شرايط بازگشت به مادريد شده بود.
رونالدو در آن مقطع خواهان آگاهي از شرايط رختکن و حال و هواي باشگاه بعد از جدايي از رئال مادريد شده بود. اما عليرغم ابراز تمايل اين ستاره پرتغالي به بازگشت، در نهايت اين اتفاق رخ نداد و چند روز قبل کارلو آنچلوتي رسما اعلام کرد تماس براي خريد دوباره رونالدو انجام نشده است.
اما به نظر مي رسد سرخيو راموس نيز در روز برگزاري مراسم معارفه آنچلوتي با مربي ايتاليايي تماس گرفته است. کاپيتان وقت رئال مادريد بازگشت اين سرمربي به باشگاه سابق خود را تبريک گفته و خواستار ميانجيگري در مورد آينده اش شده است.
بعد از هفته ها تنش در مورد تمديد قرارداد، سرخيو راموس تصميم به ماندن و توافق با رئال مادريد گرفته بود. اما در نهايت فلورنتينو پرز اجازه انجام چنين کاري را نداد و راموس نيز چند روز بعد با پاري سن ژرمن براي انتقال به فرانسه به توافق رسيد.
البته اين اتفاق کاملا در دنياي فوتبال رايج است و در واقع رونالدو و راموس کار عجيبي انجام نداده اند. به عنوان مثال نيمار بارها پيگير راضي کردن ليونل مسي براي انتقال به پاري سن ژرمن بود و ستاره آرژانتيني بارسلونا نيز بعد از جدايي از اين باشگاه با نيمار در رابطه با حضور در ترکيب تيم متمول فرانسوي تماس گرفته بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره