برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی زوج خط دفاعی پرسپولیس

منبع
طرفداري
بروزرسانی
سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی زوج خط دفاعی پرسپولیس

طرفداري/ به نظر مي رسد يحيي گل محمدي زوج خط دفاعي خود را براي بازي با استقلال تاجيکستان شناخته است
سيدجلال حسيني باز هم رهبر و ليدر خط دفاعي پرسپوليس خواهد بود.
در حالي که علي نعمتي بازيکن مورد علاقه يحيي گل محمدي است و احتمالا در فصل آينده يکي از مهره هاي کليدي سرخ ها محسوب خواهد شد اما به نظر مي رسد با توجه به اين که نعمتي هنوز با ديگر بازيکنان خط دفاعي هماهنگ نشده قرار است در بازي با استقلال تاجيکستان روي نيمکت بنشيند.
تا پيش از اين پيش بيني مي شد نعمتي در ترکيب پرسپوليس مقابل استقلال تاجيکستان حضور داشته باشد اما خلاف پيش بيني ها اين بازيکن از شانس کمي براي فيکس بازي کردن در بازي آسيايي سرخ ها برخوردار خواهد بود و قرار است سيدجلال حسيني کنار فرشاد فرجي مقابل استقلال تاجيکستان بازي کند.
سيدجلال که با تصميم يحيي گل محمدي در چهار بازي آخر تيمش در ليگ بيستم نيمکت‌نشين بود و اين پيش بيني را به وجود آورد که در ليگ بيست و يکم کمتر از او بازي گرفته خواهد شد، با توجه به ناهماهنگي ابراهيمي و نعمتي با ديگر بازيکنان قرار است باز هم نقش ليدر خط دفاعي را برعهده بگيرد و کنار فرجي به ميدان برود. 
آخرين بار کاپيتان پرسپوليس در اهواز مقابل فولاد بازي کرد و حالا بعد از دو ماه و 8 روز قرار است در ترکيب اصلي بازي کند و اين بار کنارش کنعاني نيست و فرجي حضور خواهد داشت. در ليگ قبلي و در غياب سيدجلال در 4 بازي آخر، فرجي کنار محمدحسين کنعاني‌زادگان به ميدان رفت.

از اين رو به نظر مي رسد پروژه يحيي براي اضافه شدن علي نعمتي به خط دفاعي و بازي کنار فرشاد فرجي به بعدا موکول مي شود.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره