برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

شعله‌ور شدن آتش جنگ در استقلال/ چه کسی قربانی می‌شود؟

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
شعله‌ور شدن آتش جنگ در استقلال/ چه کسی قربانی می‌شود؟

خبر ورزشي/ باتوجه به اظهارات مديران باشگاه استقلال و پس از آن وعده پاسخ از سوي فرهاد مجيدي به نظر مي‌رسد بار ديگر فضاي بين مديريت و نيمکت آبي‌ها تيره و تار شده است.
روابط سينوسي فرهاد مجيدي و مديران باشگاهش کماکان ادامه دارد و به نظر مي‌رسد با صحبت‌هاي رييس هيات مديره و مديرعامل اين باشگاه و وعده پاسخگويي مجيدي به آنها، روابط طرفين بار ديگر تيره و تار شده است.
حداقل در فصلي که تازه به اتمام رسيده روابط بين مجيدي و مديران باشگاه بارها از سردي به گرمي و بار ديگر به سردي گراييد. مجيدي در مقاطعي منتقد سر سخت و در مقاطعي حامي جدي مديريت باشگاه بود تا فضاي موجود بين آنها همواره غير قابل پيش بيني باشد.
پس از اتمام رسمي فصل با حذف از آسيا براي مجيدي و شاگردانش، اولين جرقه را اصغر ملکيان زد که با صحبتهايش مشخص شد جايگاه مجيدي روي نيمکت استقلال آنطور که خودش تصور مي کرد، محکم نيست و حضور او در جايگاه سرمربي منوط به تاييد هيات مديره است.
نظير صحبت‌هاي ملکيان چند ساعت توسط احمد مددي مديرعامل باشگاه تکرار و البته تکميل شد تا مشخص شود مجيدي براي بازگشت به نيمکت آبي بايد خودش را اثبات نمايد.
پس از صحبت‌هاي ملکيان و مددي که از مديران ارشد استقلال بوده و در آن پيام‌هاي مهمي نهفته بود، فرهاد مجيدي بلافاصله با انتشار پيامي در فضاي مجازي وعده داد به زودي و به صورت تصويري صحبت خواهد کرد. ناگفته مشخص است که مجيدي هم به دنبال پاسخگويي به مديران استقلال و دفاع از خود است.

اين شرايط نشان مي‌دهد بار ديگر اختلاف بين مجيدي و تيم مديريت استقلال بالا گرفته و اين سئوال پيش مي‌آيد که آيا باز هم اين اختلاف مثل گذشته‌ها رفع و مجيدي و تيم مديريتي حامي يک ديگر مي‌شوند؟ يا اين بار بايد يکي از طرفين ماجرا از معادلات استقلال خارج شود؟


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد