برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بعد از مسابقات جهانی برای حضور در لیگ تصمیم گیری می‌کنم

منبع
مهر
بروزرسانی
بعد از مسابقات جهانی برای حضور در لیگ تصمیم گیری می‌کنم

مهر/ آخرين اردوي تيم ملي کشتي آزاد براي حضور در رقابت‌هاي جهاني نروژ در محل کمپ تيم‌هاي ملي شهيد حاج قاسم سليماني در حال برگزاري است.

اميرمحمد يزداني نماينده وزن ۶۵ کيلوگرم تيم ملي کشتي آزاد در رقابت‌هاي جهاني نروژ در خصوص شرايط اردو گفت: نزديک به ۲۰ روز است که در اردو هستيم و شرايط بسيار خوبي هم از لحاظ تمريني و هم از لحاظ روحي داريم. تمرينات بسيار منظم در حال برگزاري است و شرايط خوابگاه بسيار خوب شده ضمن اينکه وجود پيست تارتان هم باعث شده که ديگر لازم نباشد تا پيست آزادي برويم و همين جا بهترين امکانات را در اختيار داريم
وي در خصوص تغييرات در کادر فني و حضور پژمان درستکار به عنوان سرمربي گفت: هم کادر فني قبلي و هم کادر فني جديد بسيار خوب بودند. البته ما وظيفه داريم که طبق دستورات کادر فني کار کنيم تا بهترين نتيجه را کسب کنيم. ولي کادر فني جديد سعي کرده که از مربيان جوان‌تري استفاده کند و اين براي ما هم بهتر است و حس نزديک تري به هم داريم.
يزداني در مورد شيوه تمرينات گفت: تابع کادر فني هستيم و کل تمرينات را با نظر سرمربي پيگيري مي‌کنيم. اگر هم تمرينات جداگانه داشته باشيم با وي هماهنگ مي‌شويم تا مشکلي نداشته باشيم.
آزادکار وزن ۶۵ کيلو کشورمان گفت: در مسابقات جهاني فقط به مدال طلا فکر مي‌کنم و اميدوارم که بتوانم اين مدال را کسب کنم و تمام سعي و تلاش خود را براي تحقق اين مهم مي‌کنم. در مسابقات جهاني ۲۰۱۹ حضور داشتم البته آن موقع ۱۸ سالم بيشتر نبود و کم تجربه بودم، اما هم اکنون در چند انتخابي و کسب سهميه المپيک شرکت کرده‌ام و تجربه لازم را دارم.
وي افزود: اصلاً برايم مهم نيست حريف اصلي ام چه کسي است و بيشتر روي کشتي خودم تمرکز دارم.
يزداني در مورد حضور مربيان سازنده در اردوها گفت: در اين دوره از مربيان جواني مثل آقاجاني، اميني، احسان پور و اسلامي استفاده شده که از لحاظ بار فني و اخلاقي بسيار خوب هستند و به ما کمک مي‌کنند. من قبلاً با بهنام احسان پور در اردو بوده‌ام و وي به من خيلي کمک مي‌کنند.
يزداني در مورد حضورش در ليگ برتر کشتي که بعد از رقابت‌هاي جهاني برگزار خواهد شد گفت: هنوز پيشنهاد خاصي نداشتم و کل تمرکزم روي مسابقات جهاني است، چون هدف اصلي ام اين مسابقات است. البته اميدوارم بعد از مسابقات جهاني بتوانم با يک تيم خوب قرارداد ببندم تا از لحاظ مالي نيز پشتيباني شوم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره