logo

فرهاد مجیدی روی لبه تیغ!

منبع
مهر
بروزرسانی
فرهاد مجیدی روی لبه تیغ!

مهر/ مديرعامل باشگاه استقلال که در ماه‌هاي اخير عملکردش مورد انتقاد هواداران اين تيم قرار گرفته بود، پس از حضور در وزارت ورزش و گفتگو با برخي مسئولان اين وزارتخانه از مسئوليت خود استعفا کرد.
احمد مددي پس از حذف استقلال از ليگ قهرمانان آسيا موج تندتري از انتقادات را نسبت به مديريت خود احساس کرد و پس از تجمعي که صبح روز شنبه از سوي هواداران مقابل وزارت ورزش انجام شد، به اين جمع بندي رسيد که از مسئوليتش کناره‌گيري کند.
مددي در شرايطي راهي وزارت ورزش شد که تعدادي از هواداران استقلال خواستار کناره‌گيري وي از مديريت اين باشگاه شدند. او پس از بازگشت از وزارت ورزش و برگزاري نشست با معاونان خود از مسئوليتش کناره گيري کرد.
مددي استعفايش را به وزير ورزش و جوانان و اعضاي هيات مديره اعلام کرده اما هنوز موافقت يا مخالفتي با آن صورت نگرفته است. با اين حال اين که حميد سجادي با استعفاي مديرعامل استقلال موافقت کند احتمال بسيار قويتري است و روز يکشنبه تصميم نهايي در اين مورد اعلام خواهد شد.
با رفتن مددي از استقلال خبرهاي غير رسمي از احتمال تغيير کادر فني اين تيم نيز منتشر شده است اما با توجه به اين که هنوز جانشين احمد مددي مشخص نشده، مسئولان باشگاه نمي توانند در مورد ادامه همکاري يا قطع همکاري با فرهاد مجيدي تصميم بگيرند.
با اين حال شرايط موجود نشان مي دهد احتمال تغيير سرمربي استقلال هم وجود دارد و فرهاد مجيدي روي لبه تيغ قرار دارد اما تصميم نهايي در مورد او را مديرعامل يا سرپرست بعدي باشگاه استقلال اتخاذ خواهد کرد.

فرهاد مجيدي پس از حذف استقلال از ليگ قهرمانان آسيا در ديدار با الهلال که به ميزباني امارات برگزار شد هنوز در امارات مانده است و گفته مي شود قرار بود براي حضور در جلسه هيات مديره به ايران برگردد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره