برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

به حرف مردم توجهی نمی‌کنم

منبع
طرفداري
بروزرسانی
به حرف مردم توجهی نمی‌کنم

طرفداری/ این اولین مصاحبه بزرگ بیگ روم با نشریات انگلیسی، پس از بازگشت به لیگ برتر محسوب می‌شود. 
روملو لوکاکو احساس می کند که پس از تجارب متفاوت در سالیان اخیر، به بازیکن کامل تری تبدیل شده است. 
به نقل از ایندیپندنت، پس از انتقادهای فراوان، لوکاکو راهی سری آ شد تا نشان بدهد سطح واقعی او چیست. او در ایتالیا همه را از لب تیغ خود گذراند و حالا در ازای انتقالی ۱۱۵ میلیون یورویی به چلسی بازگشته است اما با این وجود، محتاج احترام کسی نیست. 
 صرف نظر از هر چه مردم بگویند، من کار خودم را در تمرینات و میدان مسابقه انجام می دهم. آن ها درک متفاوتی دارند. آن ها مرا نمی شناسند یا با شرح وظایف من آشنا نیستند. هر کسی خواستار احترام قائل شدن بقیه نسبت به خودش است ولی کسی دوست ندارد برای کسب آن احترام بجنگد چون در آن صورت انرژی خود را هدر می دهید. من واقعا دنبال چنین چیزی نیستم. 
وقتی از لوکاکو بپرسید که آیا برای تبدیل شدن به بازیکن فعلی، واقعا نیاز داشت که انگلیس را ترک کند، پاسخ او مثبت خواهد بود. 
به نظرم باید این کار را می کردم. البته تجربه کردن لیگی متفاوت، یکی از اهداف بزرگ من بود. من همیشه دوست داشتم در مقطعی از دوران حرفه ای خودم در سری آ بازی کنم. رفتن به آنجا برای رسیدن به بلوغ ذهنی خوب بود و باعث شد با شرایط لازم برای برنده شدن آشنا شوم. قطعا آنتونیو کونته به عنوان سرمربی خیلی به من کمک کرد و ملزومات قهرمانی را به من نشان داد. بازی کردن در ایتالیا کاملا متفاوت است. لیگ آنجا بسیار بسیار تاکتیکی است، فضای زیادی وجود ندارد و در خیلی از بازی ها فقط یک فرصت به دست می آوری که اگر آن را گل نکنی، کار سخت می شود. همچنین در آنجا یاد گرفتم پشت به دروازه چگونه کار کنم و این تجربه خوبی برای من بود. 

لوکاکو در چلسی رکوردهای زیادی را شکست؛ سوال اینجاست که آیا در چلسی هم همین اتفاق خواهد افتاد؟
 مسئله شکستن رکوردها نیست بلکه کسب عناوین قهرمانی است. من متوجه شدم که وقتی قهرمان می شوی، افراد نگرش متفاوتی نسبت به تو خواهند داشت. من در مکالماتم با دیدیه دروگبا، جان تری یا کونته، میزان احترام متقابل پس از کسب قهرمانی متفاوت بود. این چیزی بود که واقعا دنبالش بودم. خیلی زیاد دنبال قهرمانی بودم. من راهی اینتر شدم و ما به این خواسته رسیدیم. این تنها چیزی است که برای من اهمیت دارد: برنده شدن. بله، گلزنی کردن زیباست و من می دانم که در پستی بازی می کنم که می توانم گل های زیادی بزنم ولی چیزی که باعث متمایز شدن تان می شود، دستیابی به جام هاست. 
 لوکاکو می گوید علاقه ای به مقایسه کردن، مخصوصا مقایسه آنتونیو کونته و توماس توخل ندارد. با این حال خیلی جالب خواهد بود اگر بدانیم، او چه چیزی را در مورد سرمربی آلمانی تیمش می پسندد.
چیزی که در مورد او دوست دارم این است که هر بازی، طرح و برنامه متفاوتی دارد. تمرینات او همیشه با هدف این است که تیم برای بازی آینده آماده شود و من این را واقعا می پسندم. 
و اما سوال اصلی: آیا لوکاکو تصور می کند قطعه گمشده جورچین چلسی بود؟ 
 نمی دانم. شما در حال صحبت کردن درباره قهرمان اروپا هستید. تیمی که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می شود، تیم بسیار خوبی است. سرمربی نسبت به داشته هایش، دنبال اضافه کردن چیز متفاوتی به تیم بود. به نظرم، من با تمامی بازیکنانی که او در اختیار دارد فرق می کنم. اما باید به این تیم هم احترام گذاشت؛ تیمی که قهرمان اروپا شد. این بزرگ ترین جام در رده باشگاهی است پس اگر قهرمان لیگ قهرمانان شده باشید، یعنی تیم بدی نیستید. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره