برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

چرا اردوی فجر سپاسی در جزیره کیش لغو شد؟

منبع
فارس
بروزرسانی
چرا اردوی فجر سپاسی در جزیره کیش لغو شد؟

فارس/ سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز توضیحاتی را در خصوص شرایط این تیم ارائه کرد.
علی اصغر کلانتری در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز اظهار داشت: از هواداران فجرسپاسی که در سرما و گرما، برد و باخت کنار تیم بودند و 8 سال در انتظار بودند تا تیم‌شان به لیگ برتر صعود کند، تشکر می‌کنم. صبر و شکیبایی آن‌ها زبانزد همه کشور است.
وی افزود: حدودا در هفته چهارم تمرینات هستیم. تمرینات سخت و پرفشاری داشتیم. 4 بازیکن از ما جدا شدند که برایشان آرزوی موفقیت و سلامتی می‌کنم. بازیکنان خیلی خوبی بودند اما ذات فوتبال این است که بازیکنان و مربیان می‌روند و می‌آیند. بازیکنانی که طبق برنامه جذب کردیم از نظر اخلاقی و فنی قابل هستند و در کنار بازیکنانی که فصل قبل برایمان زحمت زیادی کشیدند ان‌شاالله یک تیم پرقدرت و پدیده را روانه مسابقات می‌کنیم.
سرمربی فجرسپاسی تصریح کرد: هواداران دغدغه نداشته باشند و بدانند ما اعضای کادرفنی تمام وجودمان را برای تیم می‌گذاریم. بستن تیم کار سختی است مخصوصا وقتی شما نتوانید وارد بازار نقل و انتقالات شوید تا نفرات مورد نظرتان را جذب کنید. ما همیشه به این بسنده کردیم که از بازیکنان سرباز و آزاد استفاده کنیم. سعی می‌کنیم حتما یک تیم خیلی خوب بسازیم. لطف خداوند شامل حال فجرسپاسی است و هر زمان که در خدمت این تیم بودیم یک تیم پرقدرت داشتیم. هنوز زمان برای کار کردن داریم. اگر احساس کنیم در پست‌های دیگر به بازیکن احتیاج داریم آن‌ها را اضافه کنیم.
کلانتری در مورد تقویت دروازه تیم فجرسپاسی گفت: عزیزان برای دروازه‌بان نگران بودند. از روز اول پیگیر این موضوع بودیم. بازیکن در این پست حساس، کم است. به دنبال این هستم که دروازه بان فجرسپاسی در خور شان این تیم باشد و این اتفاق ان شاالله طی چند روز آینده می‌افتد.
سرمربی فجرسپاسی در مورد لغو اردوی کیش عنوان کرد: می خواستیم به جزیره کیش برویم و با دو تیم لیگ برتری بازی کنیم. همه برنامه ریزی ها را انجام دادیم اما ماسفانه در دقیقه 90 ایندو تیم لیگ برتری از حضور در کیش انصراف دادند. ما سریعا برنامه را عوض کردیم و توانستیم با رایزنی با تیم‌ها و مربیان، در تهران 6-5 بازی برنامه ریزی کنیم. سعی می کنیم از روز چهارم مهر اردو را در تهران شروع کنیم و چند بازی انجام بدهیم.

وی تصریح کرد: در بازی تدارکاتی دنبال برد و باخت نیستیم. به دنبال شناسایی نقاط ضعف و قوتمان هستیم. به دنبال این هستیم که با تیم های لیگ برتری بازی کنیم تا بچه هایی که در لیگ برتر بازی نکرده‌اند با بازیکنان جدید هماهنگ شوند. ان‌شاالله این اردو با لطف مجموعه باشگاه و مدیرعامل که به ما کمک کردند و هماهنگ هستند، به خوبی برگزار شود و به یک جمع بندی برسیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره