برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ضرر ۲۴۶ میلیون یورویی اینتر در فصل ۲۱-۲۰۲۰

منبع
تسنيم
بروزرسانی
ضرر ۲۴۶ میلیون یورویی اینتر در فصل ۲۱-۲۰۲۰

تسنیم/ باشگاه اینتر در فصل گذشته ضرر مالی قابل‌توجهی کرده است.
استیو ژانگ رئیس باشگاه اینتر امروز (پنجشنبه) در مجمع سهامداران این باشگاه گزارشی از نتایج سال مالی منتهی به تاریخ 30 ژوئن 2021 ارائه داد و اعلام کرد این باشگاه در فصل 21-2020 ضرر 245.6 میلیون یورویی کرده است. در این مجمع که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، اعلام شد مقدار قابل توجهی از این ضرر، ناشی از تأثیرات همه‌گیری بیماری کووید-19 است.
بر این اساس، باشگاه اینتر در فصل گذشته درآمدی 364.7 میلیون یورویی و زیانی 245.6 میلیون یورو داشته است. تأثیر شیوع بیماری کووید-19 ضرری تقریباً 110 میلیون یورویی بوده است، این در حالی است که اینتر حدود 70 میلیون یورو به خاطر برگزاری بازی‌ها پشت درهای بسته ضرر کرده و حدود 40 میلیون یورو نیز به دلیل کاهش قراردادهای اسپانسرینگ از دست داده است. 30 میلیون یورو ضرر دیگر هم به دلیل فسخ قراردادهای ورزشی بوده است.
تیم فوتبال اینتر که فصل گذشته با سرمربیگری آنتونیو کونته پس از 11 سال فاتح سری A ایتالیا شد، این فصل کارش را با سیمونه اینزاگی آغاز کرده و با کسب 21 امتیاز از 10 بازی اول خود، در حال حاضر با 21 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست و با میلان صدرنشین هفت امتیاز اختلاف دارد.

ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره