برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سال عجیب و پر دردسر پرسپولیس!

منبع
طرفداري
بروزرسانی
سال عجیب و پر دردسر پرسپولیس!

طرفداری/ پرسپولیس در سال 73، فصل عجیبی را تجربه کرد.
تیم سال 73 پرسپولیس یک تیم تاریخی بود، تیمی با وجود ستارگان بسیار که البته دوران عجیبی را در تاریخ این باشگاه رقم زد.
پرسپولیس سال 73 ستارگان بسیاری داشت، مردانی مثل عابدزاده، نیما نکیسا، مجتبی محرمی، افشین پیروانی، بهروز رهبری فرد، رضا شاهرودی، امیر موسوی نیا، منوچهر عبدالله نژاد، جواد منافی، حسین عبدی، مجید نامجو مطلق، محمود کلهر، حسن شیرمحمدی، بهزاد داداش زاده، علی دایی، فرشاد پیوس و جمشید شاه محمدی و چند ستاره دیگر.
پرسپولیس در آن سال می توانست قهرمان لیگ ایران شود، اگر لیگ ایران در یک گروه برگزار می شد پرسپولیس با قدرت قهرمانی را به دست می آورد اما مسابقات 2 گروهی بود و این مساله باعث شد پرسپولیس که در ابتدای کار بین تیم های 2 گروه بسیار بیشتر امتیاز گرفته بود، در ادامه کار در نیمه نهایی مغلوب اتفاقات انضباطی بازی با استقلال شود و با رای انضباطی از رسیدن به فینال محروم باشد.
در پرسپولیس سال 73 اتفاقات عجیبی رخ داد، پنجعلی، درخشان و ناصر محمدخانی همزمان در ابتدای مسابقات فوتبال را کنار گذاشته و کادر فنی پرسپولیس را ساختند، جواد منافی به شدت مصدوم شد، عابدزاده، نامجو مطلق، پیروانی و دایی به پرسپولیس آمدند، اما نکته عجیب در این سال ثبت رکوردهای مثبت و منفی بسیار در این تیم بود.
پرسپولیس 73 با برد 10-1 برابر شاهین بوشهر بهترین برد در تاریخ لیگ را ثبت کرد، در همین مسابقات تیم ذوب آهن را در اصفهان 6-1 برد که بهترین برد پرسپولیس برابر ذوب آهن و بهترین برد پرسپولیس در تاریخ بازیهایش در اصفهان است، پرسپولیس پر گل ترین برد خود در تاریخ برابر پاس را هم با نتیجه 5-2 دشت کرد.

اما به همان نسبت نتایج معکوسی هم در پرسپولیس رقم خورد، در این سال پرسپولیس در جام حذفی برابر فتح تهران 6-0 باخت و در مسابقات جام بسیج برابر تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر 5-0 مغلوب شد هر چند در این 2 بازی پرسپولیس بسیاری از ستارگان فوتبال خودش را در اختیار نداشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره