logo

مهدی عبدی صدرنشین است

منبع
طرفداري
بروزرسانی
مهدی عبدی صدرنشین است

طرفداری/ خط آتش پرسپولیس در فصل جدید عملکرد درخشانی داشته است.
پرسپولیس امسال در لیگ 21 و در جام حذفی 28 گل به ثمر رسانده و در مجموع لیگ و جام حذفی با فاصله ای قابل توجه بهترین خط حمله فوتبال ایران را دارد.
پرسپولیس در 17 بازی لیگ و جام حذفی 28 گل را به ثمر رسانده که از این تعداد 2 تای آن ها، گل به خودی بوده و از سوی خط دفاع تیم های ذوب آهن و پدیده مشهد به ثمر رسیده است.
در این فهرست مهدی عبدی با زدن 6 گل بیشترین گل را زده است، مهدی عبدی 4 گل در لیگ و 2 گل در جام حذفی به ثمر رسانده است، عیسی آل کثیر که مصدوم شده و شمار گلهایش قطعا بیشتر نخواهد شد، 4 گل در لیگ و یک گل در جام حذفی به ثمر رسانده است.
مهدی ترابی و سیامک نعمتی با 3 گل در رده بعدی هستند، نعمتی 2 گل در لیگ و یک گل در جام حذفی زده است و ترابی هر 3 گل را در لیگ به ثمر رسانده است.
سرخپوشان تنها یک بازیکن 2 گله دارند که این بازیکن علی شجاعی است که هم در لیگ و هم در جام حذفی گل زده است اما تعداد یک گله های پرسپولیس زیاد است و به جز 2 گلی که مدافعان تیم های ذوب آهن و پدیده زده اند گلهای دیگر را رضا اسدی، حامد پاکدل، میلاد سرلک، فرشاد فرجی، کمال کامیابی نیا، محمد شریفی و وحید امیری به ثمر رسانده اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره