برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بهنام سراج بهترین گلزن بازیهای پرسپولیس و فولاد

منبع
طرفداري
بروزرسانی
بهنام سراج بهترین گلزن بازیهای پرسپولیس و فولاد

طرفداری/ بهنام سراج در تاریخ بازی های پرسپولیس و فولاد 4 گل به ثمر رسانده است
در تاریخ بازیهای بین 2 تیم فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان 62 بازیکن برای 2 تیم گل زده اند که در این بین تنها یک بازیکن 4 گله به نام بهنام سراج داریم که برای هر 2 تیم هم گل زده است.
بهنام سراج 4 گل زده و نفراتی مثل علی کریمی، وحید امیری، سیامک نعمتی و مهدی طارمی از پرسپولیس و لوسیانو پریرا، اسماعیل شریفات و ایمان مبعلی از تیم فولاد خوزستان 3 گل به ثمر رسانده اند.
در میان بازیکنان 3 گله 2 تیم نفراتی مثل سیامک نعمتی، لوسیانو پریرا و وحید امیری بهترین گلزنان حال حاضر تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان هستند.
بهنام سراج بهترین گلزن بازی های 2 تیم 2 گل برای پرسپولیس و 2 گل برای تیم فولاد به ثمر رسانده در حالی که او اولین گلزن تاریخ بازیهای 2 تیم هم هست، او اولین گلش را برای پرسپولیس برابر فولاد خوزستان روز 24 مهر ماه 1377 و در اولین بازی بین 2 تیم در دور رفت مسابقات فوتبال لیگ هشتم آزادگان زده است.
اما بازیکنانی که در تاریخ بازیهای 2 تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان 2 گل زده اند هم عبارتند از:

وحید هاشمیان، علی انصاریان، جواد کاظمیان، محمد نوری، سید مهدی سیدصالحی، هادی نوروزی، مازیار زارع و حسین بادامکی از پرسپولیس وبختیار رحمانی از فولاد خوزستان ضمن این که حسین کعبی و محمد قاضی هم برای هر تیم یک گل به ثمر رسانده اند، این 2 یک گل به پرسپولیس و یک گل به فولاد خوزستان زده اند.
بقیه بازیکنان گلزن در تاریخ بازیهای 2 تیم پرسپولیس و فولاد تنها یک گل به ثمر رسانده اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره