برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ورزشگاه سن سیروس آماده نیست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ورزشگاه سن سیروس آماده نیست

ورزش 3/ مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ می‌گوید احتمال دارد که بازی استقلال و ملوان در ورزشگاه سن سیروس برگزار نشود.
سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با رادیو ایران درباره وضعیت میزبانی تیم های لیگ برتر در فصل جدید گفت: تلاش داشتیم تا ورزشگاه ها آماده شود و به شرایط لیگ برتر برسد. در حال حاضر و در هفته اول، تیم های استقلال، آلومینیوم اراک، نفت مسجدسلیمان، ذوب آهن، گل گهر و فولاد در ورزشگاه های خودشان میزبانی می کنند.
او ادامه داد: با توجه به اینکه تیم پیکان درخواست داده است دیدار این تیم در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود، در حال گرفتن تأییدیه ها از هیئت فوتبال تهران و البرز هستند. بنا بر شرایطی که ورزشگاه شهید وطنی دارد، نساجی نیز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان مس رفسنجان است.
وی درخصوص وضعیت ورزشگاه مرحوم قایقران انزلی نیز گفت: اتفاق خوبی که امسال رخ داد، این است که در شهر انزلی اتفاقات خوبی رخ داده و تیم خوب و قدیمی ملوان کارهای خوبی را انجام می دهد و همکاری لازم را با سازمان لیگ داشتند. امیدوارم در هفته های اول ورزشگاه آنها به بازی ها برسد اگر هم چنین نشود، ما نگران نیستیم.
مهدی ادامه داد: احتمال دارد هفته های نخست، ورزشگاه ملوان به مسابقات نرسد. آنها شبانه روزی در حال تلاش هستند. امیدوار هستند که برای هفته دوم و بازی با استقلال برسد، اما اگر هم نشد خوشحالیم که برای هفته های بعد و پایان لیگ می توانیم این ورزشگاه را داشته باشیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره