برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

4 بازیکن چشم ام‌باپه را گرفتند

منبع
طرفداري
بروزرسانی
4 بازیکن چشم ام‌باپه را گرفتند

طرفداری/ ام‌باپه چهار نام را در تابستان به مدیران این باشگاه داده است تا برای بازی در کنار او آن‌ها را جذب کنند.
در پاریسن ژرمن، کیلیان ام باپه مرد بزرگ باشگاه پس از تمدید قراردادش است. گفته می شود او حتی سعی کرده در نقل و انتقالات نقش داشته باشد.
ظاهرا کیلیان ام باپه در تابستان در سیاست های نقل و انتقالاتی باشگاه پاری سن ژرمن مداخله کرد و فهرستی از چهار مهاجمی که دوست دارد در کنارشان بازی کند را به سران باشگاه داد که دوست داشت به او ملحق شوند. این را RMC Sport گزارش کرده است.
گفته می شود در جریان تمدید قراردادش با پاریسی ها، ام باپه مطمئن شده است که در تصمیم گیری های مهم نقش دارد. ام باپه می خواهد به سرعت از دست نیمار خلاص شود. بر اساس این گزارش، چهار نام در لیست آرزوها عبارتند از: روبرت لواندوفسکی (در آن زمان در بایرن مونیخ بود)، جانلوکا اسکاماکا (آن زمان در ساسولو بود)، عثمان دمبله (بارسلونا) و مارکوس رشفورد (منچستریونایتد). لواندوفسکی به بارسلونا رفت، اسکاماکا به وست هم، دمبله با بارسا تمدید کرد و رشفورد در منچستریونایتد ماند.
در پاریس، مدت ها است که این گمانه زنی وجود دارد که امباپه می خواهد اطمینان حاصل کند که یکی دیگر از فوق ستاره های باشگاه، نیمار، به سرعت این تیم را ترک کند. گفته می شود که رابطه بین نیمار و ام باپه شکرآب شده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره