برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جام‌جهانی/ رضا رجبی: از حالا به فکر جام ملت‌ها باشیم

منبع
طرفداري
بروزرسانی
جام‌جهانی/ رضا رجبی: از حالا به فکر جام ملت‌ها باشیم

طرفداری/ رضا رجبی در خصوص شرایط تیم ملی ایران صحبت کرد
رضا رجبی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال می گوید از جالا باید به فکر شکستن طلسم قهرمانی جام ملت های آسیا باشیم.
رضا رجبی به گفت:
آمریکا در نیمه اول بازی خوبی را از خود بر جای گذاشت و این شانس را داشت حتی بیشتر از یک گل به ایران بزند اما در وقت دوم شرایط برای ایران تغییر کرد.
وی افزود:
در نیمه دوم ایران برای زدن گل تساوی نمایش هجومی‌تری داشت، ولی آمریکا برای محافظت از گلی که زده بود عقب نشست و به دفاع روی آورد.
رجبی خاطرنشان کرد:
آمریکا تیمی به مراتب بهتر از ولز بود، آنها به خوبی پرسینگ انجام می‌دادند، در زمین، دفاع منطقه‌ای را به درستی رعایت می‌کردند و با دوندگی بی امان خود، این اجازه را به بازیکنان ایران نمی‌دادند تا خلق موقعیت کنند.
بازیکن اسبق تیم ملی تصریح کرد:
ایران برای تساوی پا به زمین گذاشته بود، ما برای صعود به یک امتیاز نیاز داشتیم و آمریکا برای رسیدن به مرحله بعدی باید به برتری می‌رسید، این در فوتبال یک قانون است که اگر برای دفاع پا به زمین بگذارید شانس شکست خوردنتان افزایش پیدا می‌کند. آمریکا در نیمه اول گل زد و در ادامه بازی را به اصطلاح فوتبالی‌ها بست.
وی تاکید کرد:
جام جهانی با تمام خاطرات خوب و بدش به پایان رسید و باید از همین حالا به فکر جام ملت‌ها باشیم، باید کاری کنیم تا سال آینده بتوانیم به طلسم چند دهه قهرمان نشدن در آسیا پایان دهیم و به موفقیت بزرگ برسیم.
رجبی گفت:
مدیران فدراسیون فوتبال باید تکلیف تیم ملی را مشخص کنند و بستر و امکانات لازم را فراهم کنند تا تیم ملی بتواند این بار با برنامه‌ریزی در مسابقات آتی شرکت کند، ما برای جام جهانی نه برنامه‌ریزی داشتیم و نه هدفمند بودیم این اتفاقات نباید برای جام ملت‌ها رخ دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید