برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انتقاد بازیکنان استقلال/ مسئولان کجا هستید؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
انتقاد بازیکنان استقلال/ مسئولان کجا هستید؟

ایسنا/ خوزستان مدافع و کاپیتان تیم فوتبال استقلال ملاثانی از مسئولان این شهر و استان خوزستان به دلیل بی توجهی به این تیم که باعث اعتصاب مجدد آن‌ها شد، انتقاد کردند. 
امین هاشمی فرد اظهار کرد: تمام مسوولان استان باید تیم ملاثانی را ببینند. این تیم برای شاد کردن دل مردم ملاثانی و خوزستان تلاش می کند و باید به آن توجه کنند.
وی افزود: آقای علاقبند مدیرعامل باشگاه تا یک جایی توانست و کمک کرد و بخشی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت شد ولی واقعیت این است که دیگر نمی تواند و مسوولان باید پای کار بیایند و حمایت کنند.
این مدافع گفت: بازیکن تا پولش را نگیرد و به حقش نرسد نمی تواند بازی کند؛ رکورد زدیم و با تمام تیم های متمول لیگ یک هم بازی کردیم اما چه کسی قرار است این ها را ببینید. واقعا مسوولان شهر و استان کجا هستند؟
همچنین اسد عبادی کاپیتان استقلال ملاثانی عنوان کرد: بازیکنان ما روحیه ندارند که تمرین کنند. دو سه ماه است که هیچ مسئولی را کنارمان ندیده ایم.
وی ادامه داد: آقای فرماندار، آقای شهردار و  شورای شهر ملاثانی اگر تیمی جز استقلال بود واقعا نمی آمدید که به آن خسته نباشید بگویید؟ آقای شهردار و فرماندار چرا به تمرینات ما نمی آیید. من بچه ملاثانی هستم و آیا ظلم است که این تیم به اسم ملاثانی است؟
این بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی بیان کرد: آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش استان به تیم های نفتی و صنعتی کمک می کند اما چرا به تیم منطقه محروم ملاثانی کمک نمی شود؟ آقای بنی تمیم چرا به ما کمک نمی کنید؟ 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر