logo

جام‌جهانی/ واکنش فوق ستاره پرتغال به نیمکت‌نشینی رونالدو

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جام‌جهانی/ واکنش فوق ستاره پرتغال به نیمکت‌نشینی رونالدو

ورزش 3/ ژوائو فلیکس در نشست خبری بازی با مراکش حاضر نشد به سوالات در مورد نیمکت‌نشینی رونالدو و نیز آینده‌اش در اتلتیکو پاسخ دهد.
ژوائو فلیکس، مهاجم تیم ملی پرتغال و باشگاه اتلتیکو مادرید، امروز در نشست خبری بازی پرتغال-مراکش شرکت کرد. این روزها بار دیگر شایعات در مورد آینده ژوائو به گوش می رسد و به خصوص پس از اظهارنظر اخیر مدیر اجرایی اتلتیکو که اختلاف بین ژوائو و سیمئونه را تایید کرد، حاشیه ها در مورد او بیشتر نیز شدند و گفته می شود او در زمستان از اتلتیکو خواهد رفت.
ژوائو در مورد شرایط پرتغال در آستانه بازی با مراکش گفت:«می دانیم فردا چطور باید بازی کنیم و کاملا روی همین بازی تمرکز کرده ایم. چه در دفاع و چه در حمله باید هوشیار باشیم. مراکش ضدحمله های خطرناکی می زند و به خوبی سبک بازی این تیم را آنالیز کرده ایم. مراکش تیم قدرتمندی است ولی اگر خودمان باشیم و مثل بازی قبل برابر سوئیس کار کنیم(پیروزی 6-1)، قطعا به نیمه نهایی خواهیم رفت.»
ژوائو در مورد نیمکت نشینی رونالدو در بازی برابر سوئیس گفت:«پاسخ این سوال را نمی دهم چون در رسانه ها شایعات و حواشی زیادی در این مورد وجود دارد. ما در یک چهارم نهایی جام جهانی هستیم و تیمی کاملا متحد داریم. تنها روی جام جهانی و بازی با مراکش تمرکز داریم.»
ژوائو در مورد جدایی احتمالی از اتلتیکو گفت:«قبلا هم گفته ام که من حالا در تیم ملی پرتغال هستم و تمرکزم روی جام جهانی است. پرتغال و اتلتیکو دو موضوع متفاوت هستند. اینجا نشست بازی پرتغال-مراکش است و من فقط در مورد تیم ملی حرف می زنم. بعد از جهانی در مورد اتلتیکو حرف خواهم زد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره