برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تهدید خانواده‌های شاکی پرونده تعرض مدرسه فوتبال!

منبع
طرفداري
بروزرسانی
تهدید خانواده‌های شاکی پرونده تعرض مدرسه فوتبال!

طرفداری/ خانواده‌های شاکی از پرونده تعرض به فرزندان خود، باید روز دوشنبه با ارائه مدارک و مستندات خود در کمیته اخلاق حاضر شوند.
روز دوشنبه پرونده تعرض به نونهالان فوتبالیست مشهد در کمیته اخلاق بررسی می شود.
پرونده تعرض به فوتبالیست های نونهال در شهر مشهد موضوع مهم و حساس این روزهای فوتبال ایران است، پرونده ای که به طور کامل در رسانه طرفداری بررسی و به آن پرداخته شد.
با کمال تعجب قرار بود روز پنج شنبه، تیم فرد خاطی در مسابقات زیر 15 سال مشهد شرکت کند اما در نهایت پس از اینکه رسانه طرفداری این خبر را منتشر کرد، بازی این تیم لغو شد.
کمیته اخلاق قصد دارد در روز دوشنبه این پرونده را بررسی کند و در راستای ارزیابی دقیق تر از خانواده های شاکی درخواست کرده روز دوشنبه با ارائه اسناد و مدارک خود در کمیته اخلاق حاضر شوند.
شنیده می شود فرد متهم به تعرض بارها پیام های تهدید آمیز برای خانواده های شاکی ارسال کرده و به نوعی قصد داشته آنها را از پیگیری بیشتر این پرونده منصرف کند اما خانواده های نونهالان فوتبالیست به شدت پیگیر شکایت خود و برخورد با فرد متهم هستند.
منابع آگاه به خبرنگار طرفداری گفتند خانواده های شاکی قصد دارند پیام های تهدید آمیز فرد مربی نما را در کمیته اخلاق نشان دهند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره