برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آخرین خبر از انتخاب مدیرعامل استقلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آخرین خبر از انتخاب مدیرعامل استقلال

ورزش 3/به نظر می رسد که تکلیف صندلی ریاست باشگاه استقلال امشب مشخص شود. اعضای هیئت مدیره آبی ها برای بررسی استعفای حجت کریمی و همچنین انتخاب جانشین وی، تشکیل جلسه می دهد و آنها باید گزینه های پیشنهادی وزارت ورزش را بررسی کنند.
در حال حاضر حجت کریمی، مهدی افضلی، علیرضا خانی و مهدی حیدرزاده اعضای هیئت مدیره استقلال هستند و خانی در گفتگویی که با خبرنگار ورزش سه داشت، گفت که هنوز استعفای رسمی کریمی به دست آنها نرسیده و این موضوع باید روال قانونی خود را طی کند.
خانی یادآور شد که استعفای کریمی در شبکه های مجازی مطرح شده و کریمی باید امشب با حضور در جلسه هیئت مدیره، در این باره شفاف سازی کند که البته اگر سرپرست مستعفی استقلال در این نشست حضور پیدا کند، سه عضو دیگر هیئت مدیره درباره کناره گیری او تصمیم گیری می کنند.
در همین حال پیگیری های خبرنگار ورزش سه از حجت کریمی نشان می دهد که وی تحت هیچ شرایطی قصدی برای بازگشت به استقلال ندارد و او اعلام کرد که بهتر است قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی، شخصا کار تیمداری در باشگاه استقلال را برعهده بگیرد.
این در شرایطی است که طبق گفته های خانی، باید نامه کتبی استعفای کریمی به دست رئیس و اعضای هیئت مدیره برسد تا آنها برای انتخاب سرپرست باشگاه، اقدام کنند و عدم رعایت این سلسله مراتب، غیرقانونی است.
حالا امشب قرار است اعضای هیئت مدیره استقلال برای بررسی استعفای حجت کریمی تشکیل جلسه دهند و احتمالا گزینه نهایی وزارت ورزش را به رأی می گذارند و درباره وی تصمیم گیری می کنند.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره