برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ سه‌شنبه 20 تیر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ سه‌شنبه 20 تیر

ورزش 3/ شایعات: جایی نگیا، مال ماییا، پلنگه!
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
 برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود.
 پوشش زنده خبری

مویزس کایسدو مصاحبه کرده گفته "آره با چلسی مذاکره کردم و از بچگی هم طرفدار چلسی بودم و خونم هم آبیه و خیلی دوست دارم شاگرد آقا مائوریسیو بشم." اما چلسی هنوز نتونسته رضایت برایتون رو جلب کنه ولی احتمالا بشه.

این هم عکس ویکتور گیوکرس سوئدی که داره می‌ره پرتغال که به گرون‌ترین خرید تاریخ اسپورتینگ لیسبون تبدیل بشه. البته عکس رو برای تشکر از قشر مظلوم ایجنت می‌ذارم که این فصل واسه یه لقمه هات‌داگ حلال روز و شب با هواپیمای اختصاصی در حالی که ساعتای رولکس بستن دست‌شون، بین این کشور و اون‌کشور آواره‌ان. خدا قوت!

یه زمانی آنخلینیو قرار بود دفاع چپ ثابت سیتی بشه و کلی هم از گواردیولا شاکی بود که چرا به لایپزیش قرضش داده. بعد که رفت لایپزیش، اونا هم فصل قبل قرضش دادن به هوفنهایم و الان دارن می‌فروشنش به گاتالاسرای. بچه‌جان طرف راه رفتن بازیکن رو ببینه، می‌فهمه ازش چیزی درمیاد یا نه، جای شاکی بازی، تلاشت رو بیشتر می‌کردی!

کازویوشی میورا، ول‌نکن‌ترین بازیکن تاریخ، قراردادش رو با اولیورنزه پرتغال واسه یه سال دیگه تمدید کرد و این یعنی تا ۵۷ سالگی همچنان بازی می‌کنه. خدا عمر با عزت بهش بده اما به نظر می‌رسه شرایطش اونجوریه که شاعر می‌گه "توبه نمی‌کند اثر، مرگ مگر اثر کند!"

شایعه شده که سیتی می‌خواد خولین آلوارز رو این فصل قرضی بده به یه باشگاه دیگه که مدیر برنامه‌ها و آدمای اطرافش تکذیب کردن. اما خدایی زشته، طرف قهرمان جام جهانیه، تو جام جهانی لوله کرد حریفا رو، بعد می‌خواید عین مثلا دیووک اوریگی باهاش برخورد کنین! عجبا!

تو چند روز گذشته پاری‌سن‌ژرمن بیشتر از همه بازیکن جدید گرفت: میلان اشکرینیار، لوکاس هرناندز، مانوئل اوگارته، مارکوس آلونسو و لی‌کانگ این. اینو گذاشتم که بقیه باشگاه‌ها هم که این صفحه رو می‌بینن، تشویق بشن و واسه خریدن دو تا بازیکن، اینقدر فس‌فس نکنن!

 آقا عجیب نیست که سر خرید نیکلاس فولکروگ دعوا نشده و اساسا مشتری خفنی نداشته تا الان؟ بنده خدا فصل قبل آقای گل بوندس‌لیگا شد، الان تازه فیورنتینا یه پیشنهاد نیم‌بندی واسه خریدش به وردربرمن داده! بی‌خود نیست می‌گن آدم باید پیشونی‌ش بلند باشه!

یه مرور کنیم ببنیم چه انتقال‌هایی باید نهایی می‌شد تا الان که نشد. دوستان مدیر ورزشی در سطح اروپا، زودتر دست بجنبونین، مسخره شما که نیستیم!

دکلان رایس از  وستهم به  آرسنال
کیم مین جائه از  ناپولی به  بایرن مونیخ
آندره اونانا از  اینتر به  منچستریونایتد
کریستین پولیشیچ از  چلسی به  میلان
یوشکو گواردیول از  لایپزیش به  منچسترسیتی
یورین تیمبر از آژاکس به  آرسنال

از اونجا که یکی از اهداف این صفحه حمایت از جوانان خوب فوتبال آسیاست، بدونید که گیو سونگ چو، مهاجم جونبوک موتورز، با ۳ میلیون یورو رفت میتیلند دانمارک. دو سال دیگه رفت یه باشگاه بزرگ، امیدوارم اونایی که ازش حمایت کردن رو فراموش نکنه.

بعد از اینکه حکیم زیاش تو تست‌ پزشکی النصر رد شد، النصری‌ها دیدن وقتشه بزنن تو سر مال، گفتن بیا با دستمزد کمتر قرارداد ببند که با الفاظ ناشایستی از طرف زیاش مواجه شدن. می‌گن ممکنه الاهلی وارد ماجرا بشه و با یه الهایجک، زیاش رو بگیره.

چلسی فصل قبل دو تا فوفانا خرید، وسلی و داوید اما از اونجا که دو درویش در گلیمی بخسبند اما دو فوفانا در استمفوردبریج نگنجند، داوید دترو فوفانا رو قرضی دادن به یونیون برلین.

کاونتری که تو چمپیونشیپه، یه بازیکن ژاپنی خریده به اسم تاتسوهیرو ساکاموتو. تا اینجاش اصلا مهم نیست، مهم اونجاست که این بازیکن رو از باشگاه بلژیکی اوستنده خریدن. همونجایی که رامین رضاییان بازی می‌کرد. آقای رضاییان اگه شما هم جای قر و فر و لامبورگینی بازی، رو فوتبال تمرکز می‌کردی، شما هم می‌رفتی انگلیس (اینقد کیف داره این فاز نصیحت، خیلی حس خوبی به آدم می‌ده!)

بعد از اینکه آقا پائولو مالدینی رو از میلان بیرون کردن، حالا پسرش دنیل مالدینی رو هم قرض دادن امپولی اما آقایون فراموش کردن که خودشون میان و می‌رن، این امثال مالدینی‌ها هستن که واسه میلان می‌مونن. 

انتقال بزرگ بعدی به عربستان تقریبا داره نهایی می‌شه؛ سرگئی میلینکوویچ ساویچ که با الهلال قرارداد سه ساله می‌بنده و لاتزیو هم ۴۰ میلیون گیرش میاد. ما هم فقط تماشا می‌کنیم و لذت می‌بریم.


بنفیکا یه مدافع از اسلاویا پراگ خریده به اسم داوید یوراسک. اسمشو یادتون باشه چون سال دیگه همین موقع با یه انتقال کت و کلفت می‌فروشنش به یه باشگاه بزرگ.


بارسا به کلمنت لنگله پیام داده که "پات رو بذاری تو تمرینا قلم می‌کنیم. صبر می‌کنی یه مشتری واسه‌ت پیدا بشه، بعد جول و پلاس رو جمع می‌کنی، می‌ری دنبال زندگی‌‌ت، اصلا فکرشم نکن که بخوای بمونی." آقا نکته اخلاقی اینکه که جایی که نمی‌خوانتون، نمونین. احترام آدم دست خودشه!

سلام به همگی؛ امروز یه کامنت ویژه می‌خوام جواب بدم. در واقع موضوع مهمی بود که می‌خواستم از خیلی وقت پیش در موردش صحبت کنم، اما هی دندون رو جیگر می‌ذاشتم تا اینکه این کامنت رو دیروز دیدم:
سرخیو راموس زیباشهری: می‌خوام نویسنده رو ناهار دعوت کنم.
دوستان دمتون گرم که میاین تعریف می‌کنین و انرژی می‌دین و از این حرفا، اما متاسفانه اگه من این تعریفا رو پرینت بگیرم ببرم میوه‌فروشی سر خیابون، یه دسته شنبلیله هم بهم نمی‌دم. به همین دلیل می‌خواستم تقاضا کنم کامنتا یه جوری باشه که ما بزنیم به زخم زندگی. مثلا دعوت به ناهار خیلی خوبه. تو زیباشهر هم باشه دیگه عالی. هم انرژی روحی می‌ده، هم جسمی.
اما بهترین حالتش اینه که کمپین تشکیل بدین و واسه من تقاضای افزایش حقوق کنین. بگین چون نویسنده صفحه شایعات خیلی باحاله و خیلی زحمت می‌کشه، حقوقش رو دو-سه برابر کنین و با توجه به اینکه نیازه اخبار دست اول تهیه کنه، ماهی یک بار هم بفرستینش سفر خارجی. قشنگ بازی برد-برد. دیگه ببینم چیکار می‌کنین.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره