برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نگاهی به معادلات نقل‌وانتقالات پرسپولیس؛ ۲سرخپوش روی لبه تیغ

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نگاهی به معادلات نقل‌وانتقالات پرسپولیس؛ ۲سرخپوش روی لبه تیغ

ایرنا/تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی این روزها خود را برای بیست‌وسومین دوره مسابقات لیگ برتر آماده می‌کند که هنوز نیاز به جذب دو بازیکن دارد تا بتواند با آمادگی کامل در تمام خطوط بازی‌ها را آغاز کند. جذب یک دروازه‌بان و یک مهاجم از جمله برنامه‌های نیمه‌کاره پرسپولیس است.
طبق قانون جدید تنها ۱۹ سرخپوش در فهرست بزرگسالان قرار می‌گیرند؛ فهرستی که هم‌اکنون تکمیل است و به همین خاطر پرسپولیسی‌ها در تکاپوی جذب بازیکن زیر ۲۳ سال بودند.
با این حال، در این شرایط جذب دروازه‌بان دوم باتجربه و زیر ۲۳ سال و مهاجمی با این شرایط سنی دشوار است و به همین دلیل باید ۲ سرخپوش از فهرست خارج شوند تا فهرست تیم در تمام خطوط تکمیل شود.

۲ سرخپوش روی لبه تیغ
بازیکن اول، وحدت هنانوف است. مدافع تاجیکستانی که مورد توجه چند باشگاه از جمله گل‌گهر قرار گرفته و گزینه اول خروج از فهرست سرخپوشان است. او ۲ سال قبل از استقلال تاجیکستان به پرسپولیس آمد اما هرگز نتوانست جایگاه ثابتی در تیم برای خود دست و پا کند.

فرشاد فرجی هم گزینه بعدی است. مدافعی که با توجه به ترافیک خط دفاعی بعید است بتواند به ترکیب راه پیدا کند و او نیز در صورت پرشدن فهرست بزرگسالان به تیم دیگری می‌رود.
تمام این معادلات پیچیده در شرایطی است که تنها ۱۰ روز دیگر تا شروع مسابقات لیگ باقی مانده و کمبود بازیکن در دو فهرست، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم را در وضعیت سختی قرار داده است.

 

 
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید