برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ جمعه 13 مرداد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ جمعه 13 مرداد

ورزش 3/ امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
 برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود.
  
 پوشش زنده خبری

فرایبورگ یه بازیکن دورگه آلمانی-عراقی داره به اسم نوآ درویش که انگار خیلی خفنه و کلی از باشگاه‌ها می‌خواستنش اما انگار بارسا کار رو برد جلو و الان دارن می‌خرنش. این بچه متولد ۲۰۰۶ه و هافبک هجومی هم هست.

اینم دومین انتقال رسمی امروز: یونس موسی از والنسیا رفت میلان. اینکه مالک باشگاه آمریکاییه، احتمالا بی‌تاثیر نیست که تو این تابستون دوتا بازیکن آمریکایی خریدن!

بعد از اینکه مون‌پلیه پیشنهاد چلسی واسه الیه واهی رو رد کرد، الان آینتراخت فرانکفورت واسه خریدش اقدام کرده. البته چلسی هم بی‌خیال نشده و می‌خواد بخرتش و بعد قرضش بده به استراسبورگ که اونم مال تاد بولی‌ه.

سفیان امرابط که دوست داره بره منچستریونایتد، تو فهرست بازی بعدی فیورنتینا قرار نگرفته. یونایتد هم بی‌میل نیست بخرتش اما قبلش باید تکلیف فِرِد و دونی فن‌دبیک رو مشخص کنن.

انگار بعد از کلی مذاکره و ناهار و ای‌میل و تماس، امروز روز سرنوشت هری کین‌ه. اگه بایرن و تاتنهام امروز توافق کردن که کردن اما نه قضیه کنسله!

ژابی آلونسو که قشنگ معلومه دیر یا زود سرمربی رئال می‌شه، قراردادشو با لورکوزن تا ۲۰۲۶ تمدید کرد. گفته تا وقتی سردار هست، برم مربی کروس و مودریچ بشم؟ عمرا!

همین الان که شما دارین قیلوله ظهر جمعه رو می‌زنین، یوشکو گواردیول تست‌های پزشکی منچسترسیتی رو پشت سر گذاشت و دیگه فقط یه امضا مونده تا بشه گرون‌ترین مدافع دنیا.

تاتنهام هم داره دفاع هلندی ولفسبورگ رو می‌خره: میکی فن دن فن. ۵۰ تا قراره واسش بدن و تست پزشکی‌ش هم همین یکی دو روز دیگه‌س.

 
اینتر خیلی سفت و سخت رفته تو کار خرید جانلوکا اسکاماکا و واسه خریدش پیشنهاد ۲۴ میلیونی به وستهم داده با ۴ میلیون آپشن. حالا وستهم پارسال چقدر واسه خریدش داده بود؟ ۴۰ تا. ایتتر قشنگ یه پیشنهادهایی می‌ده انگار مدیراش چند سال خواب بودن!

چراغ اول جمعه رو چلسی روشن کرد و اکسل دیساسی رو از آژاکس خرید. از اونجایی که بچه پاریس‌ه، همین الان پیش‌بینی می‌کنم چهار روز دیگه پی‌اس‌جی می‌ره دنبال خریدنش.

 
استاد هری مگوایر، سالار مدافعان دنیا، چند تا مشتری داره: اورتون، تاتنهام و وستهم که از بین‌شون اورتون بیشتر اصرار داره پول‌شو دور بریزه!

 
دایچی کامادا هم به سلامتی رسید رم و ازش استقبال کردن و شال لاتزیو رو هم انداختن دور گردنش. فقط امیدوارم لاتزیویی‌ها مثل بعضی از تیمای داخلی، خوش استقبال و بدبدرقه نباشن. فردا روزی از لاتزیو رفت، نگن همه‌ش داشته ساکی می‌خورده و تا نصفه‌شب تو سوشی‌بارها بوده!

دیشب مارکا به گزارش رفته بود که لوئیز انریکه از وضعیت پاری سن ژرمن راضی نیست و می‌خواد بره. الان انریکه یه استوری فراز کمالوندطور گذاشته و نوشته:"یکی برای همه، همه برای یکی". یعنی که کنسله رفتن و می‌مونم.

 
انتقال فرانک کسیه به الاهلی هم قطعی شد. می‌گفتن خودش دوست داره بره یووه اما الاهلی اومد جلدی کار رو تموم کرد. بارسا هم 15 تا می‌گیره و راضیه.

 
حالا ما خودمون اینو نوشته بودیم دیروز اما چون اکیپ برد رو جلد و خواهش کردن تو شایعات بذاریم، دلشون رو نمی‌شکنم. اینا هم زدن که پاری‌سن‌ژرمن روند خرید عثمان دمبله و گونچالو راموس رو سرعت داده که دیگه نیازی به امباپه نباشه. احتمالا همین امروز و فردا همه چی تمومه.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره