برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

واکنش نایب رئیس تاج به اعتراض پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش نایب رئیس تاج به اعتراض پرسپولیس

ورزش 3/منصور قنبرزاده که پیش از این گفته بود احتمال تغییر مقررات نزدیک به صفر است، درباره اصلاحات انجام‌شده روز گذشته عنوان کرد: ببینید من یک توضیحی بدهم، یک جایی که به جمع‌بندی رسیدیم که یک موضوعی را باید اصلاح کنیم، خُب باید اصلاح کنیم.
وی افزود: یک بند در مورد لژیونرها بود که آنها شامل بازیکنان خارجی شوند. اما قبلا در مقرراتمان گفته بودیم که بازیکنان خارجی که در سطح اول نباشند، نمی‌توانند به لیگ ایران بیایند. این موضوع شامل بازیکنان ایرانی می‌شد که در لیگهای دسته اول حضور داشتند و نمی‌توانستند به ایران بیایند.
**این در حالی است که محمد نادری و سعید عزت‌اللهی به دلیل اینکه در دو فصل اخیر، سابقه حداقل 8 بازی در سطح اول لیگ ترکیه و دانمارک را دارند، می‌توانستند به لیگ ایران ملحق شوند.
او درباره اصلاح قانون گفت: کمیته مربوط به این موضوع کمیته امور بین‌الملل بود و رئیس این کمیته، قانون را تفسیر کرد. درباره شهاب زاهدی هم یک موضوع استثنایی بود و ما این را به کمیته تعیین وضعیت ارسال کردیم و آنها گفتند این قانون وجود دارد و در تمام دنیا اجرا می‌رود. منظورم این است که در هر دو مورد ما از نهادهای ذی ربط استعلام گرفتیم.
قنبرزاده همچنین اعلام کرد: تنها تغییر این بود که در جهت درخواست سرمربیان تیمهای جوانان و امید، یک سهمیه زیر 23 و زیر 21 ساله اضافه شد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اعتراض پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس درخواست کرد که سهمیه بزرگسالان را اضافه کنید. اما باشگاهی که معترض است، برای سهمیه زیر 23 ساله، چهار سهمیه را پر کرده است. ما نمی‌توانیم همه را قانع کنیم و این مقررات هم برای امسال است. قطعا این دستورالعمل ایراداتی دارد و نمی‌توانیم ادعا کنیم که سر تا پای آن بدون ایراد است.

**این در حالی است که مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس گفته بود که آنها انتظار داشتند افزایش سهمیه زیر 23 از همان ابتدا اتفاق بیفتد تا پرسپولیس بازیکنانش را به تیمهای دیگر ندهد.
وی ادامه داد: ما فرم نظرخواهی به مربیان دادیم که نقطه نظرات آنها را بگیریم و قطعا این آیین نامه باگ دارد و در ادامه اصلاح خواهیم کرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید