برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رقبای استقلال از تله ۳۵۰میلیاردی فرار کردند

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
رقبای استقلال از تله ۳۵۰میلیاردی فرار کردند

خبر ورزشی/منصور قنبرزاده جمعه شب حرفی را بر زبان آورد که باعث ناراحتی استقلالی‌ها شد اما کاملاً مشخص است که چاره‌ای جز حل کردن مشکل خود ندارند.
قنبرزاده با صراحت تاکید کرد چون سقف بودجه استقلال پر شده این باشگاه نمی‌تواند قرارداد مهدی هاشمی‌نسب و چند بازیکن دیگر خود را ثبت کند. مسئله‌ای که در نهایت موجب شد منتظر محمد در اختیار تیم دیگری قرار بگیرد و برای سایر نفرات هم باید تدبیری اتخاذ کرد.
سقف بودجه فقط برای استقلال!
ماجراهای نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی استقلال از مدت‌ها قبل شروع شده بود. جواد نکونام ۳ هفته قبل در واکنش به مصاحبه منصور قنبرزاده مدعی شد با توجه به ارقام و قراردادهایی که در فوتبال ایران می‌بیند، به این باور رسیده که ظاهراً سقف بودجه فقط پیرامون استقلال رعایت می‌شود و چند تیم دیگر کاملاً از این قانون مستثنی هستند. حتی بهتاش فریبا هم در مصاحبه با خبر ورزشی به کنایه گفت استقلال کلک‌های دور زدن سقف بودجه را بلد نیست!
داستان حریفان استقلال
البته اینطوری نیست که مشکل مذکور فقط گریبان استقلال را گرفته باشد و سایر تیم‌ها از آن بی‌بهره باشند. همین حالا سپاهان بابت ماجرای عیسی آل کثیر دچار دردسر شده و زمزمه‌های پیرامون بقیه تیم‌ها هم به گوش می‌رسد اما این موارد هواداران استقلال را قانع نکرده و آنها همچنان در فضای مجازی روی این مسئله تاکید دارند که سقف بودجه فقط شاگردان جواد نکونام را آزار می‌دهد و نمی‌دانند حریفان استقلال چگونه این قضیه را حل می‌کنند که تاکنون به دردسر جدی نیفتاده‌اند؟ البته این نکته را هم فراموش نکنیم که تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در قیاس با استقلال، ارفاقی ۵۰ میلیارد تومانی دارند و همین مسئله دست آنها را بیشتر باز می‌کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید